"kotoilu" kotona viihtyminen

Vierailija

Opiskelen tällä hetkellä ja luentoja on aika harvoin, lähinnä tenttejä enää jäljellä. Lueskelen kotona ja viihdyn muutenkin paljon kotona ja omassa rauhassa. Musta on tullut siis varsinainen kotihiiri. Välillä kuuntelen, ku joku kertoo olleensa muutaman päivän kipeänä ja joutunut olemaan sen takia pari päivää pelkästään kotona ja kuinka pää on meinannut haljeta. Kuinka naurettavalta kuulostaakaan mutta itse olen alkanut melkeinpä kokea syylliisyyttää siitä etten koe syylisyyttä, että vihdyn kotona. Näen poikaystävää 1-2 krt. viikossa, kavereita ehkä kerran kahdessa viikossa ja perhettä ehkä kerran viikossa. Olen alkanut miettiä, että onko tämä jotenkin epänormaalia ja olenko jotenkin kauhea erakko. Nautin vaan jotenkin todella paljon siitä, kun esim. tiedän ettei moneen päivään ole mitään ohjelmaa ja saa vain olla. Pitäisikö jotenkin pakotta itsensä useammin liikkeellää, vai onko tämä vieä normaalia?

Ennen olen ollut jäätävä biletäjä, joka viikonloppu piti olla baarissa ja kymmenen promillen kännnissä. Tosin vieläkin käyn välillä baarissa mutta harvemmin.

Kommentit (6)

Vierailija

Ihan tervettä on mun mielestä...itse kaipaan kovasti sitä että saisi itsekseen olla kotona pyjamassa kaiket päivät,lueskella ja puuhastella mitä huvittaa...ja opiskelu aikana myös baletin paljon. Nykyisin mies ja lapsi haittaa katoilua..

Vierailija

Sillä mennään mikä itsestä tuntuu hyvältä!

Ja mitä pahaa olisi olla "kauhea erakko" välillä kun kuitenkin sinulla on sos.elämää...perhe, ystäviä ja poikaystävä.

Kaikki ei osaa rauhoittua ja olla yksin mutta ei siinäkään ole mitään pahaa jos se tuntuu hyvältä itsestä olla jatkuvasti menossa.

Ja muihin ei kannata verrata omaa elämäänsä eikä myöskään korvaansa lotkauttaa jos joku arvostelee sinun tapaasi olla ja elää.

Vierailija

hyvä niin. Mulle tuli shokkina lapsen saanti aikanaan, kun piti pysähtyä "kotoilemaan". Olin niin tykännyt käydä luennoilla paljon, tavata ystäviä, istua lounailla, harrastaa, käydä töissä jne... oli ihan ihmeellistä olla vaan kotona. Samoin et ainakaan ole läheisriippuvainen, sitäkin olin nuorena, esim. poikaystävästä en voinut olla erossa ollenkaan, joka pv melkein piti nähdä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat