Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen onnellinen kun on töitä ja työpaikka!

Onnellinen työläinen

Haluan jakaa tämän onnentunteen kanssanne, olen todella onnelinen kun minulla on vakituinen työ ja työpaikka.
Voi tätä onnea, muistan joka päivä olla kiitollinen tästä, kun tapaan työttömiä kavereitani. Olen onnelinen, että minulla on töitä!

Ei kaikki ole aina niin surkeeta oikeesti. Mä olen avoimesti onnellinen vakituisesta työpaikastani.

Kommentit (7)

Vierailija

Mun työpaikka sulkee ovensa tammikuussa mutta mäki oon tosi onnellinen tästä jäljellä olevasta ajasta vielä. :) On ollut tosi ihana työpaikka!

Vierailija

Niinpä. vaikka välillä ottaa pannuun ja työtaakka on suuri, silti olen onnellinen ja uskallan ajtella sen ääneen. Haluaisin vuorotteluvapaalle, mutta näillä ssäänöillä siihen on vielä niin monta vuotta että tuskin toteutuu. Sille ajalle joku olisi saanut vuodeksi työtä, mutta nyt näin.

Vierailija

Itse olen huomannut sen etten minä koskaan saa sanoa ääneen että olen iloinen jostain, koska sitten se viedään minulta pois.

En saa sanoa edes neutraalisti että seurustelen, koska sitten menee vain vähän aikaa kunnes tulen petetyksi tai jätetyksi.

En saa iloita työpaikoistani, koska pian siellä aletaan kiusata tai vastaavaa paskaa.

En saa näköjään iloita siitäkään että olen löytänyt kivan asunnon, sekin lähti alta, ilman omaa syytäni.

Jatkossa pidän turpani kiinni kaikesta, koska olen jotenkin sellainen kenen jalkojen alta matto tuppaa aina lähtemään.

Toivottavasti ap. saa pitää työpaikkansa ja siellä on hyvä olla.

Vierailija

Kannattaa olla onnellinen. Älä vain kehuskele työttömille ystäville asiasta. Minäkin pääsin juuri haastatteluun yli 80 hakijan joukosta. Yli viikko kulunut ja mitään ei ole kuulunut, joten eipä tullut työpaikkaa. Olisin niin onnellinen kun saisin töitä.

Vierailija

Juu, totesin viimeksi itsekin töissä, että niin paljon kuin välillä joku työhomma ottaakin päähän, niin kyllä siinä saa perspektiiviä asiaan, kun työkaverina vuorossa on ihminen, jonka sopimus päättyy vuoden vaihteessa ja puhelin piippaa keikkavuoroja muihin paikkoihin. Täytyy olla onnellinen siitä, että on vakituinen paikka, vaikkei mikään luksuspalkkainen tai erityisen leppoisa työ olekaan.

Vierailija

Hienoa! Itse sain juuri vakipaikan, työssä jossa todella viihdyn. Pidän sitä melkoisena saavutuksena ja tässä taloustilanteessa olen hyvin kiitollinen asiasta. Hymyssä suin saa töihin joka aamu lähteä! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat