Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukahdan aamulla aina uudestaan sänkyyn...

Vierailija

En tiedä mikä minua vaivaa... Opiskelen etänä ja aamuisin ei ole mitään pakottavaa tarvetta nousta kukonlaulun aikaan niin heräilen yleensä kahdeksan aikaan. Huonona tapana minulla on selata kännykkää sängyssä ja nyt on jo viikon verran käynyt niin, että nukahdan aina uudestaan se puhelin kädessä ja äskönkin vasta heräsin... En tajua miten voi väsyttää näin paljon, nytkin yli 10h unta... Onko täällä muita? Kun töihin täytyy lähteä niin silloin kyllä nousen aikalailla heti.

Kommentit (7)

Vierailija

Kaamos. Osta sarastus- tai kirkasvalolamppu ja aseta se möllöttämään aamusella suoraan naamaasi. Auttaa ainakin minua havahtumaan.

Vierailija

Tämä ajanjakso. Minulla on kirkasvalolamppu ja elämäntavat kunnossa, mutta tällä viikolla on alkanut painamaan tämä pimeys ja väsyttää ihan hirveästi... Mikään unenmäärä (se 8-9 h) ei tunnu auttavan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä ajanjakso. Minulla on kirkasvalolamppu ja elämäntavat kunnossa, mutta tällä viikolla on alkanut painamaan tämä pimeys ja väsyttää ihan hirveästi... Mikään unenmäärä (se 8-9 h) ei tunnu auttavan.

Niin se kai on... Täytyy myös ottaa vakaavaan harkintaan tuo kirkasvalolamppu.

Vierailija

Sama vika täälläkin. :| Saatan nukkua 9h ja sitte jos ei heti nouse sängystä niin siihen päälle menee 2h heittämällä. Pitäs vaan nousta ylös kahvin keittoon, niin ei tulis nukuttua "liikaa".

Vierailija

Mistähän noita kirkasvalolamppuja saisi? Edullisesti.. Miten se siis toimii, onko siinä joku ajastin päällä vai ? Menee mullakin kyllä ostoon!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän noita kirkasvalolamppuja saisi? Edullisesti.. Miten se siis toimii, onko siinä joku ajastin päällä vai ? Menee mullakin kyllä ostoon!

Mielestäni prismasta saa ainakin jollain 70-80eurolla. Taitaa olla halvimmasta päästä...

Vierailija

Luulin, että mulla on jotain alkavaa masennusta kun väsyttää turkasesti, ja vois nukkuu hyvin 10h. Tajusin sit kans että kaamos..... 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat