Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen soitin lapselle? Usb, bluetooth vai CD?

Vierailija

Vai löytyykö jostakin kaikki samasta paketista edullisesti?

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hmm. mielenkiintoinen kysymys. Minä hommaisin vahvistimen, jossa on usb, bluetooth ja erikseen sitten cd-soitin jos sellaista todella vielä tarvitsee. Suurin osa musiikista kuunnellaan nykyään sähköisesti, joten konkreettiset soittimet jää vähäiselle käytölle. Toki vahvistin vaatii kaiuttimet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hmm. mielenkiintoinen kysymys. Minä hommaisin vahvistimen, jossa on usb, bluetooth ja erikseen sitten cd-soitin jos sellaista todella vielä tarvitsee. Suurin osa musiikista kuunnellaan nykyään sähköisesti, joten konkreettiset soittimet jää vähäiselle käytölle. Toki vahvistin vaatii kaiuttimet.

CD:kin toimii sähköllä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita sellainen, missä on CD-soitin, sillä CD-levy (aito, ei MP3:sta poltettu) on edelleenkin äänenlaadultaan paljon parempi kuin netistä ladattava musiikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat