Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen soitin lapselle? Usb, bluetooth vai CD?

Vierailija
10.12.2015 |

Vai löytyykö jostakin kaikki samasta paketista edullisesti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikissa laitteissa alkaa jo olla nuo kaikki vakiona.

Vierailija
2/5 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. mielenkiintoinen kysymys. Minä hommaisin vahvistimen, jossa on usb, bluetooth ja erikseen sitten cd-soitin jos sellaista todella vielä tarvitsee. Suurin osa musiikista kuunnellaan nykyään sähköisesti, joten konkreettiset soittimet jää vähäiselle käytölle. Toki vahvistin vaatii kaiuttimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsella on jo ennestään cd-levyjä niin hanki sellainen joka muuntaa cd:t tiedostomuotoon.

Vierailija
4/5 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. mielenkiintoinen kysymys. Minä hommaisin vahvistimen, jossa on usb, bluetooth ja erikseen sitten cd-soitin jos sellaista todella vielä tarvitsee. Suurin osa musiikista kuunnellaan nykyään sähköisesti, joten konkreettiset soittimet jää vähäiselle käytölle. Toki vahvistin vaatii kaiuttimet.

CD:kin toimii sähköllä

Vierailija
5/5 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa valita sellainen, missä on CD-soitin, sillä CD-levy (aito, ei MP3:sta poltettu) on edelleenkin äänenlaadultaan paljon parempi kuin netistä ladattava musiikki.