APUA!! Laitoinko pyykit koneeseen ihan väärin?

pyykkäri

Tänään pitäs saada lakanat vaihettua kun koira oksensi niille ja vielä ihan keskelle sänkyä... Äiti ei ole kotona ja mä en ikinä oo pessy lakanoita (olen siis opiskelija ja asun vielä kotona), nyt laitoin 30c pikapesuun mutta sitten luin netistä että pitäs olla 60c lakanoilla, pitääkö mun nyt siis pestä ne uudestaan vai riittääkö toi 30c pikapesu? Nää koneessa olevat on siis vaihdettu pari päivää sitten ja meni pyykkikoriin ilman näkyvää likaa.

Kommentit (6)

Vierailija

Siis en tarkoittanut, että jos on pesun jälkeen vielä oksennuksessa. Koska lakanoihin on oksennettu, niin ehdottomasti uusinta pesu 60 asteessa.

T:2

hohhoijaa

''Meni pyykkikoriin ilman näkyvää likaa'', mun mielestä oksennus on melko näkyvä lika, kun tahrakin on jo näkyvä... 

Mä ymmärsin että on pari päivää sitten vaihtanu lakanat ja ne vanhat on vielä ollu likasina pyykkikopassa, nyt koira oksensi uusille ja vanhat pitää äkkiä saada pestyä että oksu lakanat saa pois. 
Sinänsä fiksu veto ap:lta oletettavasti nuoresta iästä huolimatta että ei sitä oksennusta ruvennu pesemään, vaatii meinaan enemmän kuin ''puhtaina'' pyykkiin laitetut lakan, hyvä ap. :) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat