Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään Erätukun kuorivaatteita?

Vierailija

Kuinka hyvin ne pitävät vettä? Pitävätkö ne kaatosateenkin? En löytänyt mitään vesipilariarvoa sivuilta. Yleensä kunnolla vedenpitävät vaatteet ovat kalliimpia.

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla on, olikohan 150 euron asu. Pitää ok vettä mutta ei kaatosadetta. Olen joutunut asua pesemään useita kertoja, mikä selvästi heikentää vedenpitävyyttä.

Vierailija

Ok, eli siis pitää pienemmän sateen mutta ei korvaa sadeasua rankkasateessa. Pitikö se kuitenkin uutena kaatosateenkin vai imikö sen verran vettä jo uudekseltaankin?

Vierailija

Minulla ei ole, mutta eihän niitä voi yleistää, riippuu varmasti puvusta. Jos on joku kalvo ja teipatut saumat, niin todennäköisesti pitää veden, tosin hengittävyys ei välttämättä ole kovinkaan hyvä halvoissa vedenpitävissä puvuissa. Myyjältä kysymällä saa varmasti valaistusta asiaan.

Vierailija

Niitä kalvoja on vissiin vähän eri tasoisia. Jotkut pitää vain pienen sateen eivätkä ole juuri tuulipukua parempia, jotkut kunnon rankkasateenkin.

Vierailija

Minulla on kuoritakki tuolta ollut jo monta vuotta. Pitää hyvin kovankin sateen (saumat teipattu) ja on ollut kestävä, mutta aika hiostava.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat