Herätessä rytmihäiriöitä tai todella nopea pulssi?!?

Vierailija

Muuten ei ole juurikaan sydänoireita, mutta toisinaan herätessäni on rytmihäiriöitä tai aivan järkyttävän nopea "kevyen tuntuinen" pulssi, vaikka siis herään uniltani, enkä ole nähnyt painajaista. Monesti on myös pientä turvotusta. Verikokeissa tai sydänfilmissä (tai kilpirauhas- tai sokeriarvokokeissa) ei taannoin näkynyt mitään poikkeamia. Silmissä on myös punoitusta ja kuivumista. Ongelmaa on jatkunut jo pari vuotta. En kuulemma juurikaan kuorsaa, olen hoikahko ja syön normaalia kotiruokaa ja olen 30+. Mikä ihme mua vaivaa?!? :(

Kommentit (5)

Vierailija

En tosiaan kehtaisi enää rampata lääkärillä tämän asian tähden (olen käynyt jo kahdesti ja mitään ei löytynyt). Mutta miksi ihmeessä saan sydänoireet ym. juuri nukkuessani?

Vierailija

Miehellä tulee satunnaisesti rytmihäiriö yleensä aamuyöllä, 24 h sydänfilmissä sitä ei näkynyt. Sai lääkäriltä ohjeeksi soittaa ambulanssin paikalle, kun rytmihäiriö tuli. Häneltä otettiin sydänfilmi, jossa näkyyi flimmeri.

Tämän jälkeen lääkitykseski tuli Marevan, beetasalpaaja ja kolesterolilääke.

Ennen kuin noita sydämen tykytyksiä tajuttiin selvittää, miehellä oli ollut pari TIA kohtausta, jotka ilmenivät näköhäiriöinä, ensni epäiltiin syyksi migreeniä.

Vierailija

Liian matala verensokeri heti aamusta. Tai matala verenpaine jos tulee ylösnousuun liittyen. Myös tuo flimmeri mahdollinen.

Koetapa juoda vaikka lasi mehua jo sängyssä, voi parantaa kaksi ekaa syytä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat