Tuttava sanoi, että muistutan Silta-sarjan naispoliisia. Oliko se kohteliaisuus?

Vierailija

Itse en ole sarjaa seurannut.

Kommentit (11)

Vierailija

Sosiaalisesti kömpelö, autistisia piirteitä, möläyttelee suoraan ja rumasti päin naamaa kaikenlaista... Kuulostaako tutulta? Jos ei , viittasi varmaan ulkonäköösi.

Vierailija

Jos se oli vain toteamus?

Itse kyllä pidättäydyn sanomasta ketään kenenkään toisen näköiseksi juuri tuosta syystä, että kuulija voi alkaa arvuuttelemaan että kuinkas rumana/nättinä häntä nyt pidänkään. Ja ihmisissä nyt vaan voi olla paljonkin samoja piirteitä ihan ilman siihen kauneuteen huomiota kiinnittämistä.

Vierailija

No sofia on oikeasti kaunis, mutta sarjan Saga aika epäsiistin näköinen eikä kaunis. Myös hahmon luonne on erittäin epätoivottava. Joten eipä tainnut olla kohteliaisuus =(

Vierailija

Riippuu viittasiko ulkonäköön, ammattitaitoon, rehellisyyteen vai sosiaaliseen kanssakäymiseen. Kolme ensin mainittua huippuluokkaa, viimeisen osalta hiukan parantamisen varaa.

Vierailija

Ota kohteliaisuutena vaan, todennäköisemmin tuttavasi sanoo asioita sinua ilahduttaakseen kuin loukatakseen. Minä ainakin pidän Sagan omaperäisyydestä, lahjakkuudesta ja tyylistä.

pohjmies

Enempi hyviä ominaisuuksia kuin huonoja, eikä peittele niitä. Mulle kelpais vaimoksi, ihan rehellisyyden vuoksi.  Eikä peittele luonnollista kauneuttaan pakkelilla, kuten useimat naiset.

Mieluumin tuollainen aito nainen kuin joku "hyvä" teeskentelijä, joka ei edes osaa mitään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat