Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan kaikkea mikä liittyy poikaystäväni eksiin

Vierailija

Vain koska olen niin pirun mustasukkainen! Toinen eksä oli ulkomaalainen, joten vihaan koko maata ja kieltä mitä hän puhuu. Mulla ei siis ole mitään henk.koht. kaunoja näitä naisia kohtaan enkä ole heitä koskaan tavannut. Miten mä voin päästä pääni sisällä eroon heistä?:D Mies ei juuri koskaan heitä edes mainitse, itse taidan ajatella heitä melkein jokapäivä...

Kommentit (6)

Vierailija

Naiset on kyllä välillä niin kaistapäitä ettei ole rajaa. Mun piti vaihtaa autokin paskempaan kun "se oli ollut exän auto"

Vi**u et noi akat tulee kalliiksi..

Vierailija

Mikä sua ahdistaa niissä? Yritä muotoilla mahdollisimman selkeä vastaus. Mistä mustasukkaisuus kumpuaa?

Vierailija

No mieti, mikä sinua eniten hirvittää. Ajatteletko, että mies vertailee sinua heihin tai haikailee heidän peräänsä? Entä miksi se olisi uhka, jos suhteenne on hyvä?

Entä taas jaksaisitko itse sellaista, jos tietäisit, että kumppanisi on tosi epävarma aiemmista kumppaneistasi?

Miksi te muuten olette yhdessä sitten jos nuo exät on parempia?:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain koska olen niin pirun mustasukkainen! Toinen eksä oli ulkomaalainen, joten vihaan koko maata ja kieltä mitä hän puhuu. Mulla ei siis ole mitään henk.koht. kaunoja näitä naisia kohtaan enkä ole heitä koskaan tavannut. Miten mä voin päästä pääni sisällä eroon heistä?:D Mies ei juuri koskaan heitä edes mainitse, itse taidan ajatella heitä melkein jokapäivä...

Vierailija

Minulla samaa, mutta en pelkää suhteen puolesta, lähinnä vain kuvottaa se että minun mieheni on ollut joskus muiden. Mutta olenhan minäkin ollut muiden, eikä se merkitse mitään. Eikä jälkeenpäin ajateltuna ole merkinnyt silloinkaan. Toisaalta minulla on tietääkseni rutkasti enemmän kokemusta suhteista ja säädöistä kuin miehelläni, joten se siitä... Aika nopeasti nuo asiat unohtuvat kun ne laittaa unohtumaan.

Tämän takia kannattaa kokea mahd. paljon ennen Sitä Aitoa Oikeaa Suhdetta. Kun itselläsi on kokemusta monista ihmisistä niin aivan erilainen käsitys asioista avautuu ja ymmärtää, kuinka turhaa mustasukkaisuus voi olla. Sitä ei voi selittää, se täytyy kokea.

T. Kokemuksen syvä rintaääni

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat