Kim Kardashian ja Kanye West nimesivät uuden vauvansa vaatimattomasti Pyhimykseksi. :)

Kommentit (12)

Vierailija

Olen miettinyt, että miksi jenkeissä saa antaa lähes minkälaisen nimen vain? 

Vai onko tämä vain julkkisten etuoikeus? Heidän lapsillaan näitä älyvapaita ja mukahienoja nimiä useasti näkee :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vai onko tämä vain julkkisten etuoikeus? Heidän lapsillaan näitä älyvapaita ja mukahienoja nimiä useasti näkee :) 

Vrt. suomalaisten tavisten lasten mukahienot nimet: Ritke ja Brooke yms. Nico-Bedderit. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö pyhimykset ole aina kuolleita tyyppejä? Noin muuten Saint on kaunis sana/nimi. 

Riippuu uskonnosta, jossain tapauksissa myös elävät ihmiset voidaan julistaa pyhimyksiksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En usko olevan pelkkien julkkisten etuoikeus, kun normaalilla mustalla väestöllä näkee myös aika kammottavia nimiviritelmiä aina välillä. Yleensä joku normaali nimi väännettynä ihmeelliseen muotoon. Erica -> Airwrecka

Vierailija

Easton olisi ollut niin hyvä pari Northille, mutta kieltämättä olisihan se ollut hämmästyttävän tavallinen nimi Kanye Westin lapselle :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat