Aiotko jättää puolisosi, kun lapsenne ovat täysi-ikäisiä?

Vierailija

Monet eroavat vähän alle tai päälle 50-vuotiaina. Miten sinä?

Kommentit (10)

Vierailija

En jättänyt. Seksi on parempaa kuin koskaan nyt, kun kuopuskin viettää ison osan ajastaan muualla kuin kotona. Kesällä se lähtee armeijaan ja sitten meillä alkaa se yhteinen elämä, jota ei olekaan ennen lapsia päivääkään eletty.

Vierailija

En aio. Mieheni sanoi, että minä olen hänelle tärkein. Olemme yhdessä vielä, kun lapset on lähteneet. Olemme olleet yhdessä 18 vuotta, lapset 15 ja 14. Me ali ja yli 50. Edelleen rakkautta riittää

En olisi yhdessä nyt, jos aikoisin erota

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätän. Saa ahne nainen etsiä jonkun muun aasin maksamaan pihatontut, Levin reissut ja etelänlomat.

Terv. katkera kakkosnainen?

Vierailija

Aion, mutta on kyllä ihan sattumaa. Eroaisin vaikka lapset olis ala-asteikäisiä. On vaan viimeinen vuosi ollut niin perseestä jokaiselle miehen peliongelman vuoksi, että en jaksa enää katella yhtään. Nuorin tytär täyttää huomenna 18 ja saa muuttaa jomman kumman kanssa ihan miten itse katsoo parhaaksi, mutta tää talo menee myyntiin ja minä lähden tästä uuteen asuntoon tammikuun 1. Vanhempi lapsi asuu jo omillaan toisella puolella suomea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän. Saa ahne nainen etsiä jonkun muun aasin maksamaan pihatontut, Levin reissut ja etelänlomat.

Terv. katkera kakkosnainen?

Ei vaan päälle nelikymppinen todella kyrpiintynyt unelmaisin stereotyyppi. "Isi hoitaa/korjaa/maksaa/wotevö kaiken" - ainakin tuon ahneen harpyijan mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aion, mutta on kyllä ihan sattumaa. Eroaisin vaikka lapset olis ala-asteikäisiä. On vaan viimeinen vuosi ollut niin perseestä jokaiselle miehen peliongelman vuoksi, että en jaksa enää katella yhtään. Nuorin tytär täyttää huomenna 18 ja saa muuttaa jomman kumman kanssa ihan miten itse katsoo parhaaksi, mutta tää talo menee myyntiin ja minä lähden tästä uuteen asuntoon tammikuun 1. Vanhempi lapsi asuu jo omillaan toisella puolella suomea.

Et kai aio tuota hänelle huomenna sanoa? Olis ihan paskat juhlat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat