Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se niin hirveän väärin jos ei jokapäivä ulkoilla tuolla paskasäässä?

Vierailija

Nytkin on monta päivää satanut vettä tuon pihalla olevan lumen ja jään päälle. Siellä on niin liukasta ettei itsekään meinaa pysyä pystyssä, saati lapset.

En vain viitsisi pukea lapsia tuonne ja lähteä liukastelemaan ja paleltumaan. Alle kouluikäisiä ovat.

Meillä on iso talo ja täällä ollaan leikitty ja laulettu. Tehty sisähommia ja laitettu joulua. Kaupoissa ja kylässä ruukataan myös käydä tälläisina päivinä.

Mites te muut? Ulkoiletteko joka päivä? Jos ette niin tuleeko huono omatunto?

Kommentit (10)

Vierailija

On vähän huono omatunto joo, mutta nyt on ollut niin karmeat kelit, että en yksinkertaisesti saa lähdettyä ulos.

Vierailija

Kelihän on ihan hyvä, kelvollinen ainakin. Nastakengät alle niin johan pääsee eteenpäin. Sadeasu sateella. Kyse on vain asenteesta ja pukeutumisesta sään mukaan.

Vierailija

Kyllä ulkoilu kuuluu jokaiseen päivään kun aikaa on. Muuten tulee sellainen plaah-olo.

Jos on huono sää, niin sitten lyhyempi aika. Harvoin Suomessa nyt niin huonoa säätä on että pitäisi sisällä pysyä, ihan satunnaisia päiviä.

Vierailija

Niin, en mä ala kolmen pienen kenkiin mitään nastoja ostamaan. Lapsetkaan ei edes pyydä ulos. Normaalisti kyllä ulkoillaan mutta nyt on vaan niin plaah koko sää. Vuorotellen sataa vettä ja käy pakkasen puolella. Pimeä on melkein koko ajan. :(
Ap

Vierailija

Täällä oli tänään hieno auringonpaiste. Ulkoilin sen verran että vein esikoisen hoitoon ulkoilemaan ja hain lounaan jälkeen pois. Muun päivän olen sairastanut sisällä kahdestaan kuopuksen kanssa.

Jos ollaan terveitä kaikki, ulkoillaan kyllä joka päivä. Muuten lapset hyppivät seinille. Mutta ei taida olla mulla varaa moralisoida muiden tekemisiä, täydellinen mutsi olisi varmaan tänäänkin revennyt kahtia, ulkoiluttanut esikoista ja hoitanut kuopusta ja itseään.

Vierailija

Ei ulkoilla. Meillä on kaksi pientä lasta, joiden puettaminen ja kuravaatteiden pesu ulkoilun jälkeen on niin työläs prosessi, etten viitsi huonoimmilla keleillä ulkoiluttaa. Ei ulkona voi oikein mitään nyt tehdä, eivätkä lapset ole edes innoissaan ulosmenosta. Eilenkin toinen lapsista liukastui ja satutti itsensä. Tänään ei huvittanut mennä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat