Opiskelijat, meikkaatteko kouluun/yliopistoon?
Minä en jaksa muuta kuin laittaa vähän ripsiväriä ja kulmakynää, usein en sitäkään jos on tosi aikainen aamu ja nukun viime tippaan... Joskus jos iho sattuu olemaan huonossa kunnossa, niin saatan vähän peitellä. Hiuksille en tee oikeastaan mitään, suihkun jälkeen vain harjaan. Yksi hyvä kaverini meikkaa joka päivä luennoille ns. kunnolla ja laittaa hiukset kauniisti joka kerta, paitsi ehkä sitten jos menee vaan tenttiin. En ymmärrä miten hän jaksaa, hyvä kun juhliin tai joihinkin tapahtumiin jaksan meikata niin paljon :D Oletteko te laiskoja vai ahkeria tässä asiassa?
Kommentit (22)
meikkaan kyllä luentoja jne varten. mulla on huono iho, joten meikkivoidetta ja puuteria naamaan. puuteria pitää lisätä päivän mittaankin, koska ihoni kiiltää. lisäksi kulmakynää kulmiin. ei tuossa mene kuin pari minuuttia. jos on aikaa tai innostusta, laitan maskaraakin ja poskipunaa. taskussa on aina huulirasva.
toivoisin, että voisin kulkea ulkona meikittäkin.
Enpä saanut kuin ihan perusduunarin baarista, vaikka mulla oli aina meikit naamassa 14-vuotiaasta alkaen ja ilman meikkiäkin olin tosi upea ilmestys. Tosin tykkään enemmän perusäijistä, joten seurustelu opiskelijapoikien kanssa ei vain toiminut. Ei pelkkä status riitä, jos luonteet ei kohtaa.