Ulkomaalaisten raiskaajien karkotusta nopeutetaan

Vierailija

http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/92122-ulkoma...

"Kriminologian ja oikeuspolitiikan instituutin tutkimuksen mukaan ulkomaalaistaustaiset raiskaavat tilastollisesti useammin kuin kantasuomalaiset. Esimerkiksi Lähi-idästä ja Pohjois-Afrikasta tulleiden keskuudessa raiskausrikollisuus on 17 kertaa yleisempää kuin kantasuomalaisten keskuudessa, kun tapaukset suhteutetaan ihmisten lukumäärään."

Kommentit (6)

Vierailija

Voisi minun puolesta samantien karkottaa nämä kantasuomalaisetkin raiskaajat. Ei tee rikoksesta sen suotavampaa, jos omistaa valkean ihon. Ällöttävää ja halveksuttavaa kenen vain tekemänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisi minun puolesta samantien karkottaa nämä kantasuomalaisetkin raiskaajat. Ei tee rikoksesta sen suotavampaa, jos omistaa valkean ihon. Ällöttävää ja halveksuttavaa kenen vain tekemänä.

Mihin karkoittaisit suomalaiset raiskaajat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee hakemaan turvapaikkaa onhan se vähän huono diili, että itse tuo mukanaan väkivaltaa ja pelkoa kanta-asujille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siperiassa on hyvin tilaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siperiassa on hyvin tilaa

Tätä olisin itsekkin ehdottanut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat