Ero ja sairasloma

Vierailija

Jälkikäteen tuli nämä oireet sitten:syömättömyys, ei nukkumista ja joko itken tai katson tyhjyyteen. Vatsakipujakin on.

Mitä minulle laitetaan diagnoosiksi? Mietin, että haluan olla töissä enkä jäädä millekään työkyvyttömyyseläkkeelle.

Kommentit (8)

Vierailija

No eihän tollaisen takia millekään työkyvyttömyyseläkkeelle jäädä. Mulla lääkäri totesi akuutin stressireaktion ja kirjoitti 2 viikkoa sairauslomaa, mulla tosin taustalla masennusta ja paniikki-/ahdistuneisuushäiriötä joten taisi ajatella että parempi kun sulattelen asiaa rauhassa sen 2 viikkoa.

Vierailija

Ero on iso kriisi, minulle sanottiin että kuolemasta seuraava. Anna itsellesi aikaa surra ja käsitellä muutos ja siihen johtaneet asiat. Et sinä erosta työkyvyttömyyseläkkeelle joudu. Tsemppiä. Se tuntuu maailmanloppua. Aika näyttää että jäät eloon.

Vierailija

Epäilen, että työnantaja on tyytyväinen, jos siinä olisi työuupumus tai mielenterveysongelma (kumpaakaan minulla ei ole), vaan tämä eroahdistus.

Vierailija

Minä erosin ja menin töihin. Olin siis ollut pari vuotta kotiäitinä. Ei puhettakaan että mitään saikkua tai kotiin jäämistä, töihin vaan tuulettamaan päätä. Teki hyvää, laihduin 15 kiloa puolessa vuodessa ja sain elämäni takaisin. Vaikka kotona oli just kaikki burn outin oireet ja zombie fiilikset, niin töissä pystyi jotenkin erilailla kokoamaan itsensä ja keskittyä ihan muuhun kuin eron märehtimiseen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat