Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäsuhteessa olleet

Vierailija

Kuinka kauan tapailitte etänä ja johtiko suhde mihin?

Kommentit (15)

Vierailija

Etäsuhteessa reilun pari vuotta. Nyt asutaan yhdessä. Etäsuhteen ylläpitäminen oli aika kamalaa, aika vaihtelevat fiilikset oli, onneksi nähtiin vähintään kerran kuussa ja kesät/lomat vietettiin yhdessä.

Vierailija

4,5 v etänä, 350 km väliä. Johti avioliittoon ja nyt on yksi lapsikin, samassa osoitteessa asuttu melkein neljä vuotta.

Vierailija

Etänä ollaan ja eletään eri maissa, kakkosvuosi menossa. Nähdään 2-3 viikonloppua kuukaudesta. Huolestuttaa, että haluanko enää muuta. Kun olemme yhdessä enemmän, huomaan, että kyllästyn ja alan kaivata omaa aikaa. Ja kun näemme hieman harvemmin, ovat yhteiset hetket aivan ihania ja intohimoisia. Toisaalta ei se jatkuva ikäväkään ole kiva. 

Olen tyytyväinen kuitenkin, että on joku jota rakastaa paljon ja joka rakastaa takaisin. En valita :) 

Vierailija

Eka seurusteltiin ja asuttiin samassa kaupungissa vajaa vuosi. Sitten etänä eri maissa kaksi vuotta, jonka jälkeen taas samassa kaupungissa ja yhdessä asuttiin n. vuosi. Sen jälkeen taas etänä reilu puoli vuotta, jonka jälkeen ero.

Vierailija

Ekassa suhteessa 1.5v ja toisessa 1v. Molemmat päättyivät eroon :/ etäsuhde ei sovi minulle, mutta olen nähnyt monta paria, meillä toimii hyvin :)

Vierailija

En käy enää etäsuhteeseen, olen sitten mieluummin yksin. Tiedän kyllä aviopareja, jotka asuvat eri kaupungeissa töitten takia ja ihan ongelmitta elävät. On niin paljon ihmisistä kiinni, halutaanko homma toimimaan.

Vierailija

Vuoden verran oltiin 400km välimatkalla. Hyvin meni sekin, kai se riippuu ihan ihmisistä, luonteenpiirteistä, resursseista, omasta asennoitumisesta...meille se ei ollut mikään painajainen. Muutettiin kuitenkin vuoden etäilyn jälkeen yhteen, ja onhan tämä toki mukavempaa. :D Nyt 3v oltu yhdessä.

Vierailija

Ensin 15v avioliitossa ja saman katon alla, nyt kolmas vuosi menossa kun asutaan viikot eri kaupungeissa. Sopii meille, alkoi molempia jo toisen naama kyllästyttääkin, että viikon ero tekee aina oikein hyvää :)

Vierailija

9 vuotta etänä, sitten lopulta yhteen muutto, avoparina oltiin varmaan pari vuotta ja naimisissa oltu nyt nelisen vuotta. Etäsuhde toimi meillä, ollaan kummatkin sen luonteisia. Ymmärrän kyllä että se ei toimi kaikilla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat