Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua !! hb 103 rv 16!

Vierailija

Joko saa huolestua? Se oli 120 rv 6+4.. joudun pvk verikokeisiin! Mitä teillä on toi lukema ollut ? Onkohan mulla leukemia?

Kommentit (11)

Vierailija

Trolli.

Raskauden aikana naisen veritilavuus kasvaa, jolloin veri "laimenee" ja hemppa laskee. Eli et ole sairas, olet vain raskaana.

Vierailija

Työkaverilla oli raskausaikana Hb 60. Hänellä oli leukemia. Sinun arvosi on vielä ihan normaali raskaana olevalle. 

Vierailija

No mulla on laskenut aina raskauden aikana sinne 80 paikkeille hemoglobiini. Raudansyönti ei jostain syystä ole auttanut, mutta suoneen tiputettu rautaliuos on nostanut hemoglobiinin yli sadan. Kyllähän se hempan lasku voi vaikuttaa aika paljon terveydentilaan, itsellä on vaikea jaksaa edes portaiden kävelemistä ilman että happi loppuu. Pyörryttää, heikottaa, silmissä sumenee ja kädet kramppaa, muum muassa. Tiedoksi sille joka sanoi että "et ole sairas, vain raskaana", että kyllä se hempan lasku voi tehdä aika sairaaksi.

Vierailija

Minä en ole raskaana ja hb on 104.

Huimaa, on pahoinvointia, pulssi korkealla, rytmihäiriöitä iltaisin. Unioneglmia, hengstymistä, vsymystä, luustosärkyjä. Hoitaja käski vain aloittamaan rautalääkkeet (Obsidan 2tbl) ja kontrolliin muutaman viikon päästä.

Otin itse lisäksi mukaan B-vitamiinivalmisteen, Kräuterblutsaftin ja C-vitamiinia purkista ja appelsiinimehusta. Sitten vin odotellaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat