Mitä ostan 80-vuotiaalle äidilleni?

Vierailija

Mitään hän ei tarvitse, mutta jos ei saa mitään niin loukkaantuu. Tiedätte varmaan ihmistyypin. Ajattelin antaa itse tehdyn kynttilän, mutta toki tarvitsee muutakin...

Kommentit (4)

Vierailija

Minunkin äitini on 80v. Usein olen teettänyt ifolorilla kuvakalenterin seinälle lastemme kuvista. Siitä hän on tykännyt ja kerran kun en sitä antanutkaan, niin äiti oli pettynyt. Tänä vuonna tosin en kalenteria teetä, annan iittalan taika -leipälautasen kun äiti sai mukin jo aiemmin. Sitten annan harlekiini kirjoja muutaman -äiti on niiden suurkuluttaja:D Näin yhdellä vanhemmalla rouvalla kauniin valkoisen myssyn ja kaulaliinan. Yritän löytää samantapaiset äidillekin. Nyt annan useamman lahjan koska äiti viettää joulun perheeni kanssa:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitään hän ei tarvitse, mutta jos ei saa mitään niin loukkaantuu. Tiedätte varmaan ihmistyypin. Ajattelin antaa itse tehdyn kynttilän, mutta toki tarvitsee muutakin...

Kun vietät haikaa häen luonaan niin varmaan näet mitä hän tarvitsee. Yleensä lapsenlapset on tärkeitä joten heidän tekemät joulukortit on varmaan tosi kivat ja lisäksi se mitä huomaat hänen tarvitsevan. On vaikea täältä sokkona sanoa kun ei edes tiedä millainen henkilö on kysessä. Jos hän rakastaa hierontaa tai jalkahoitoja niin sitten sellainen. Mutta jos ei tykkää niin ei missään nimessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat