Miranax kipulääke - auttaako muilla?

Vierailija

Minusta tuntuu, ettei kunnolla edes auta.
Otin tuossa klo 10 yhden kpl ja edelleen sama jäytäminen.

Helvetti sentään.

Mulla lukee pakkauksessa että 2 päivässä saa ottaa. Onko jollekin määrätty enempää?

Kommentit (8)

Vierailija

En tiedä mihin sulla määrätty. Mutta mulla määrätty miranax kuukautiskipuihin, ja kyllä rupeaa tehoomaan heti yhden pillerin jälkeen. Samoin auttaa mulla myös jonkun verran migreeniin, ei se sitä pois vie mutta helpottaa oireita.

Vierailija

Mulla määrätty migreeniin. 1-2,5 tablettia päivässä. Auttaa, joskus jää sellainen pieni jomotus päälle, mutta kovaan migreeniin auttaa.

Vierailija

Minulla aikoinaan määrätty hammasleikkauksen jälkeen, auttoi todella hyvin, samoin auttoi kun jäljelle jääneet tabletit söin korvatulehdukseen. Kaikki särkylääkkeet eivät vain auta kaikilla/kaikkeen. Itselleni esimerkiksi Buranan napsiminen on aika yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija

Hankkikaa migreeniin esto+kohtauslääkitys. Kipulääkkeet ei ole tarkoitettu migreeniin. Aiheuttavat pitkässä juoksussa enemmän haittaa kuin hyötyä. +Useinmiten eivät auta migreenikipuun merkittävästi

Vierailija

Miranax pitää ottaa ennenku sattuu "kunnolla". Muuten ei tehoa tarpeeksi hyvin.

Buranaa tms. ei sen kanssa saa syödä, ota 500mg-1g parasetamolia kaveriksi.

Vierailija

Ilmeisesti voit ohjeen mukaan ottaa 2 kerralla, kokeile lähteekö sillä. Jos ei tai ei riitä koko vuorokaudeksi vaikutus, niin kysy lääkäriltä/hoitajalta.

Vierailija

Hei, pakko kertoa että minulla kamala kuukautisia ennen esiintyvä migreeni ja käytin miranax.. Ei tehonnut! Sitten kokeilin neurobion forte nimistä vahvaa b vitamiinia. Aloin syömään noin viikkoa ennen kuukautisten alkua 1tabl aamuisin. Ei tullut migreeniä ollenkaan!! Joka kierrossa aina tullut. Saa apteekista ilman reseptiä. Söin vielä kolme päivää vuodonkin alettua varalta sitä. Taas sitten aloitan viikkoa ennen menkkoja syömään uudelleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat