Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ovatko lävistysarvet huomiotaherättäviä/rumia?***

Vierailija

Niin.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
http://dy6g3i6a1660s.cloudfront.net/QMkiGGS1X6FeXH6AjWxIuwHgAoA/cl.jpg

tämmöinen

No ei ole pahan näköinen ollenkaan. Suurin osa lävistysarvista ei ole mitenkään huomiotaherättäviä tai hirveän näköisiä, riippuu pitkälti mm. siitä, onko lävistystä hoidettu oikein, onko se pysynyt terveenä. Revennyt, tulehtunut tai vaikka ylimääräistä arpea kasvanut saattaa pistää pikkuisen silmään. Ei noita oikeasti ulkopuoliset niin edes huomaa, jos ei itse erikseen mainitse asiasta :)

Vierailija

Mullakin on kolme lävitysarpea naamassa ja aika hyvin ihan normaali meikki peittää ne, kuten myös muut kasvojen virheet. Moni ei ole edes uskonut, että mulla on ollut lävitysksiä näkyvällä paikalla naamassa, koska mulla "ei ole arpia". :) On toki, mutta ei mitään hillittömän isoja kraatereita.

Vierailija

Ei tuo ole paha. Kavereista löytyy pari joille on jäänyt ihan huomattavia jälkiä nenän varteen ja kulmaan. Ne korut olivat kai kasvaneet ulos tai revenneet.

Vierailija

Minua ne kammottaa kun koen tuollaiset "epäluonnolliset" reiät ihossa kamalina. Tulee ajatus jos sinne kertyy jotain töhnää tjsp. Mutta tämä on vaan oma ongelmani. :D

Rumia ne ei silti mielestäni ole eikä tuollainen pieni reikä kovin helposti silmään osu.

Vierailija

Mulla jäi kulmalävistyksestä pieni arpi, mutta sitä ei kukaan ole huomannut, ellen ole asiasta maininnut. Korun otin pois kyllästymisen vuoksi, en siksi että se olisi revennyt tai kasvanut irti. Kerran kävin kulmat nypityttämässä ja kosmetologi totes että ai sulla on ollu tämmönenkin.

Vierailija

Riippuu arvesta ja missä on. Mun kaverilla esim oli teininä nenäkoru ja otti sen joskus n.18v pois eikä siinä enää näy mitään (nyt 25v). Toisella kaverilla madonnasta näkyy selvästi arpi jos ei ole meikkiä, mutta senkin saa tosiaan meikillä peittoon. Itse en ole ottanut lävistyksiä näkyville paikoille juuri tuon pelossa. Mulla on vain napa- ja kielilävistykset. Napakorun otin pois raskauden aikana. Se ei ole mennyt umpeen mutta on niin pahasti venyyt etten uskalla pitää siinä enää korua. Se kyllä siis näkyy selvästi mutta harvoinpa kukaan mun napaa näkee, ja toisaalta silloinkin kun joku näkee niin ehkä ne raskausarvet vie suuremman huomion :D Kielikoru mulla on edelleen eikä sitä ole suunnitelmissa ottaa pois. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat