Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausoireita vai ei? Mielipiteitä/kokemuksia :)

Jännittävää :)

Hei ollaan mieheni kanssa yritetty jonkin aikaan, mutta nyt voisi olla hyvä mahdollisuus! Eli menkat ollu ihan just 2 vkoa myöhässä. Ja nännit alkoivat olemaan kipeinä viime viikolla ja nyt viikonlopun aikana rinnatkin "suurenivat/ turposivat" . Mieskin sanoi että sun rinnat tuntuvat paljon painavemmilta.
Mitä mieltä ootte näistä oireista? Pitäis lähteä tällä viikolla ostamaan raskaustesti.. Ellei jopa tänään!! :)
Kertokaa teidän omia kokemuksia ja mielipiteitä :)

Kommentit (3)

Lilja26

Onnea!

Oliko sulla jo jonkinlaisia tuntemuksia ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa? Me aloimme yrittämään 1.11...menkat tuli 20.11, joista olin pettynyt. Seuraavien menkkojen pitäisi tulla ensi viikolla, toivon kyllä, että eivät tulisi. Mutta minkäänlaisia fiiliksiä ei ole ollut, paitsi väsymytä tällä viikolla. Ei mun varmaan pitäisi vielä tuntea mitään, JOS siis olen raskaana vai?

Jännittävää:)

Kiitos! :)
Joo siis mulla alkoi viime viikolla nännit olemaan herkillä, ja sitten nyt viikonloppuna rinnoista tuli painavemmat. Ei oo oikeestaan muita oireita ollut.. Ehkä vähän ollut menkkamaisia mahakipuja mutta en todellakaan ajatellut että olisin raskaana! Ja ainiin yhtenä oireena on että palelen koko aika :D
Tosiaan jotenkin olin sekoillut ja ajatellut että olen vasta rv. 1-2 mutta selvisikin eilen soittaessa neuvolaan että rv 6 jo mennään :D oli pieni järkytys mutta hyvä sellainen!
Eli voi hyvin mahdollista olla että ei oireita tule! Koska mullakin alko oireet vasta rv 5 viikolla :)
Tsemppiä sulle! Toivottavasti nappaa kohta! :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat