Vaimolle leluja joululahjaksi

TeeKoo

Auttakaahan miestä mäessä arvon naisväki. Joskus 15v sitten meillä oli tekopenis käytössä, mutta ei silloin pitänyt siitä ja sen jälkeen parisuhteessa ei seksileluja ole käytetty.
Vaimoni ei harrasta itsetyydytystä oikeastaan ollenkaan eli nyt olisi tarkoitus saada vaimoni jälleen innostumaan itsetyydytyksestä ja joku kiva leikkikalu siis olisi hänelle tarkoitus hankkia, mutta kun eihän minulla noista ole kokemusta =)

Arvon naisväki, hankinta-apua kaivataan...

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosiaankin naiset kertoisitteko toiveet mitä seksileluja te haluaisitte, voisin sitten mennä vaikka itse ostamaan neM50+.

Tähän on aika paha mennä vastaamaan, kun se sinun naisesi voi haluta jotain ihan muuta... Mutta täällä yksi juuri 50 täyttänyt nainen voisi haluta joulupukilta ns. japanilaiset tanssihousut. Myöskin olen silmäillyt älyvibraattoria (Nibble) mutta sen täysipainoiseen käyttöön ilmeisesti tarvittaisiin myös älypuhelin, eikä sellaistakaan vielä ole.

Vierailija

Tehokas perusvibra ainakin. G-pistevibra/sauva on myös tosi hyvä, voi käyttää yhdessä . Noilla kahdella pääsee varmasti alkuun. :) ja vou nauttia muehen kanssa myös yhdessä niuden käytöstä. N43

Vierailija

Haluaisin kovasti ostaa naisystävälleni seksilelun. Siis sellaisen värisevän sauvan. Tiedän, että naiseni pitää isosta siittimestä, vaikka itelläni on pieni. Ei hän ole sitä ihan suoraan sanonut, mutta se on tullut kyllä epäsuorasti selväksi.

Jos ostan oiksein ison sauvan, niin käyttääkö hän sitä minun seurassani, kun mulla on pieni muna? Voisi ajatella, että hän hienotunteisena ihmisenä ei kehtaisi sitä käyttää minun läsnäollessani.

Haluasin nimenomaan, että hän käyttäisi sauvaa sekstaillessamme yhdessä. Sauvat ovat kalliita, joten en viitsisi sitä turhaan ostaa.  Tietysti naiseni voisi käyttää vibraa itekseen, mutta sitä en halua. Se olisi vähän kuin pettämistä.

Vierailija

Nuo jotka olivat no 5 kirjoituksessa on epäilyttävää. Itse tuo hieromalaite on okei, mutta ne kyrvänpäälle laitettavat tötteröt ovat turhia. Olen kokeillut ja niitä, ei saa kyrvänpäälle edes liukkarilla, mutta vibran päälle saa ja kuulemma tuntuu hyvälle ainakin äänestä päätellen. Kalliita ne ei ole joten kokeilemaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos ostasit ne mainokset. Spämmääminen ei tuo kauppaa, päinvastoin. Älä siis osta koska rosawilly.fi spämmää.

Eikä tämä ole ainoa palsta missä tuo spämmää. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat