Anteeksi nyt vaan, mutta en tajua

Vierailija

miten Kiira Korpi on saanut niin komean miehen.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kyllä tajuan. Sitä en tajua miksi teidän pitää siitä olla kateellisia.

Häh? Kateellinen? En mä ole sille mitenkään kateellinen. Tai no vähän siitä miehestä, mutta ihan komea mun omakin mies on. :)

ap.

Vierailija

Kiirahan on suomalaisten naisten A luokkaa. Erittäin hyvä esikuva nuorille suomalaistytöille ja kansainvälisestikin upea tapaus. Antaa hyvän kuvan Suomesta ulkomaille. Kateellisia olette! :D

T N27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiirahan on suomalaisten naisten A luokkaa. Erittäin hyvä esikuva nuorille suomalaistytöille ja kansainvälisestikin upea tapaus. Antaa hyvän kuvan Suomesta ulkomaille. Kateellisia olette! :D

T N27

Joo siis totta, mutta tässä nyt lähinnä sitä ulkonäköä mietin. Kun mun silmään ei näytä niin kauniilta kuin aina moni hehkuttaa. Vähän liian teräväpiirteinen ja sellainen kireä. Yleensä mun maku menee aika hyvin yhteen yleisen mielipiteen kanssa, mutta Kiiran kohdalla ei ollenkaan.  

ap.

Vierailija

Kiira on kaunis ja puhtoinen, mutta tuo mies kyllä on ihan geneerinen partaäijä. Joka pitää erituisen komeana, niin valkatkoon näistä uusista mamuista samanlaisen. 9/10 näyttää samalta.

Vierailija

Yhteiskunta panosti siihen tytskään miljoonia ja sitten kun ois pitänyt mennä kisoihin niin päätti lopettaa kun mies tykkää saada lämmintä ruokaa heti työpäivän jälkeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tajunnut Kiiran hehkutusta. Ei yhtään vastaa mun käsitystä kauniista ja upeasta naisesta.

No se on sinun mielipide. Minun mielestä Kiira on erittäin kaunis. Vai mitä sanot tästä kuvasta?

https://c2.staticflickr.com/8/7253/7645391562_3a0f2cf7b9_b.jpg[/quote]

Tuohan on varmaan aika vanha kuva, ei näytä edes tuolta?

Joku siinä tökkii, mutta makuasioitahan nämä on. En mä sano, että se ruma on, mutta ei se mun mielestä niiiiiin kaunotar ole, mitä moni sanoo. Esim. palstalla parjattu Jenni Vartiainenkin on mun mielestä paljon kauniimpi ja ansaitsee sen saamansa hehkutuksen ihan täysin.

ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tajunnut Kiiran hehkutusta. Ei yhtään vastaa mun käsitystä kauniista ja upeasta naisesta.

Nooh, 99 % miehistä ei tajua Robinin "ihanuuden" hehkutusta av-puumien keskuudessa.

Vierailija

Sulla on suppea kauneuskäsitys, ap. Kiira edustaa siroa, herkkää kauneutta. Jenni Vartiainen, josta kerroit tykkääväsi ebemmän, edustaa täyteläistä kauneutta. Itse näen molemmat kauniina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla on suppea kauneuskäsitys, ap. Kiira edustaa siroa, herkkää kauneutta. Jenni Vartiainen, josta kerroit tykkääväsi ebemmän, edustaa täyteläistä kauneutta. Itse näen molemmat kauniina.

On musta monenlaiset ihmiset kauniita. En vaan ymmärrä nyt tätä Kiiran hehkutusta. Kyllä mä tykkään siroistakin ja herkästä, mutta nyt ei vaan osu se Kiiran naama mun kauneusihanteeseen ja ihmetyttää siksi, kun yleensä kyllä tykkään aika samoista kuin valtavirtakin.

ap.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat