Miehen kaapista löytyi koru!!!

Vierailija

Apua!! Etsin tänään pinsettejä kaapeista ja löysin huulikorun.
Minulla tai miehelläni ei ole lävistystä huulessa.
Mies väitti ettei ole nähnytkään korua aiemmin.. niinpä niin. Sanoin että ei se koru kyllä itsestään ole sinne kaappiin mennyt.
Onkohan mieheni pettänyt minua? :( Mistä muualtakaan koru on voinut joutua kaappiin?
En tiedä että kellään miehen kaverilla olisi huulikorua. Ja miksi mies salailisi asiaa, jos kyseessä olisi jonkun miehen kaverin koru?

Yritin miettiä kaikkia mahdollisia selityksiä. Ei voi olla entisen asukkaan, koska kaappi on meidän ostama ja olen kyllä katsonut sinne aikaisemminkin. Mies ei suostunut kertomaan mitään :( sanoi vain ettei tiedä.
Veikkauksia??

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

no minulla epäilykset pettämisestä heräsivät ensimmäisessä avioliitossa nimen omaan siitä kun löysin miehelle kuulumattoman korun..se oli kyllä rannekoru eikä huulikoru, kas kummaa myöhemmin epäilykseni osoittautuivat oikeiksi. se ei kyllä ollut ainoa asia mikä paljasti pettämisen vaan mieheni käyttäytyi muutenkin oudosti.
n47

Vierailija

Mistä tiedät, että se on juuri huulikoru? Onko eri palkkoihin tarkoitetuilla lävistyskoruilla mitään eroa? Eikö se voi yhtä hyvin olla korvakoru tai nenäkoru?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että se on juuri huulikoru? Onko eri palkkoihin tarkoitetuilla lävistyskoruilla mitään eroa? Eikö se voi yhtä hyvin olla korvakoru tai nenäkoru?

Huulikorussa on sellainen T:n muotoinen tappi johon ruuvataan pallo (näkyvä osa). Voin linkittää kuvan..
http://piercingimage.com/wp-content/uploads/2013/05/popular-lip-piercing...

7, Olen varma koska minulla oli nuorempana vähän aikaa lävistys huulessa.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat