TÄH miksei tullu presidentin itsenäisyyspäivän puhetta?? Mitä virkaa enää presidentillä on??

Vierailija

Vai monelta se tulee ja miltä kanavalta?

Kommentit (11)

Vierailija

Minun mielestäni Niinistö ei ole tehnyt kaudellaan muuta kuin ollut olemassa. Mediassa ei kirjoiteta koskaan mitään. Halosta arvosteltiin.

Vierailija

Mä kuolen myötähäpeästä!
Saulihan on tehnyt paljonkin, mutta ei tietenkään teidän mielestä, kun siitä ei missään (ilta-lehdessä) lue!

MITÄ MÄ JUST LUIN!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä kuolen myötähäpeästä!
Saulihan on tehnyt paljonkin, mutta ei tietenkään teidän mielestä, kun siitä ei missään (ilta-lehdessä) lue!

MITÄ MÄ JUST LUIN!!!

Itse asiassa presidentti ei ole tehnyt juuri mitään, koska hän ei saa lain mukaan enää juuri mitään tehdä. Meidän vaaleilla valittu presidentti on nykyisin pelkkä kumileimasin. Politisesti suhmuroitu pääministeri on se, joka Suomessa on kukkulan kuningas ja sanoo, miten asiat menöö (niin kuin on tänä vuonna nähty).

Psst: Ilta-Sanomat, mutta Iltalehti. Huomaa kirjoitusasu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolen myötähäpeästä!

MITÄ MÄ JUST LUIN!!!

Itse asiassa presidentti ei ole tehnyt juuri mitään, koska hän ei saa lain mukaan enää juuri mitään tehdä. Meidän vaaleilla valittu presidentti on nykyisin pelkkä kumileimasin. Politisesti suhmuroitu pääministeri on se, joka Suomessa on kukkulan kuningas ja sanoo, miten asiat menöö (niin kuin on tänä vuonna nähty).

Psst: Ilta-Sanomat, mutta Iltalehti. Huomaa kirjoitusasu.

Voi että sä olit nokkelapokkela! :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat