Epävakaa persoonallisuus

Vierailija

Onko sinulla itselläsi tämä vai tunnetko epävakaata ihmistä?

Itse epäilen yhtä tuttuani tällaiseksi. Hän saa järkyttäviä uhmaikää muistuttavia raivareita ihan yllättäen. Hänen mielentilansa on usein aina melankolinen, mutta jos hän on ns. "normaali" tai iloinen hän on sitä vain vähän aikaa ja sekin loppuu raivariin. Elämää leimaa mustavalkoinen hyvät ja pahat -ajattelu, välimuotoja ei ole eikä missään asiassa voida joustaa. Hän rakastaa yhden henkilön demonisointia ja kiusaa tätä silmiinpistävästi. Narsisti hän ei ole, koska haukkuu lähes koko ajan itseään.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse epäilen yhtä tuttuani tällaiseksi. Hän saa järkyttäviä uhmaikää muistuttavia raivareita ihan yllättäen. Hänen mielentilansa on usein aina melankolinen, mutta jos hän on ns. "normaali" tai iloinen hän on sitä vain vähän aikaa ja sekin loppuu raivariin. Elämää leimaa mustavalkoinen hyvät ja pahat -ajattelu, välimuotoja ei ole eikä missään asiassa voida joustaa. Hän rakastaa yhden henkilön demonisointia ja kiusaa tätä silmiinpistävästi. Narsisti hän ei ole, koska haukkuu lähes koko ajan itseään.

Jos tää olis musta, niin kysyisin, että "ai saan vai?" :D "Ai olen vai? Niinkö? Ihanko totta?"
On se jännä, että yksikään toinen ei allekirjoita näkemyksiäsi minusta.. :D

Koska olet viimeeksi nähnyt tuota ihmistä?
Paljonko olet ollut kanssaan tekemisissä, sanotaan vaikka 10 viime vuoden aikana?
Onko hän ollut raskaana tm. normaali olotilasta poikkeavaa?

Vierailija

Olen epävakaa, mutta en kuvailemaasi tyyppiä. En saa raivareita, enkä ole mustavalkoinen asioissa, vaan näen enempi niitä harmaan sävyjä kuin normaaleina pidetyt ystäväni. Tunnen kyllä erään, joka sopii kuvaukseesi. Häntä on epäilty vaativaksi persoonaksi (tosin muista piirteistä johtuen) ja narsistiksi. Ja nämä epäilyt siis on osoittanut terapeutit.

Vierailija

Olen epävakaa, saan raivareita tosinaan, osaan olla vittumainen ja vaativa, mutta kukapa meistä ei? Hyviä puolia minussa on myös paljon, ehkä enemmänkin kuin niitä huonoja, tuskin puolisoni olisi muuten jaksanut rinnallani yli kahtakymmentä vuotta.

Vierailija

Ei kannata tehdä diagnooseja mutu tuntumalta, koska se on ammattilaisillekin haastavaa. Epävakaa persoonallisuus on yksi vaikeimpia ja hankalimpia diagnosoitavia. Vaatii osastojaksoa sekä psykiatriapuolen osaamista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tehdä diagnooseja mutu tuntumalta, koska se on ammattilaisillekin haastavaa. Epävakaa persoonallisuus on yksi vaikeimpia ja hankalimpia diagnosoitavia. Vaatii osastojaksoa sekä psykiatriapuolen osaamista.

Komppaan

Psyk.sh

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt itsestäs?

Ai epävakaa

Muistakaa epävakaat, ei kannata olla. Se on sun vikas et oot ja et saa koskaan mitään anteeksi missään asiassa. Ja jos muututtekin parempaan suuntaan ni älkää odottako kiitosta......
Ja muistakaa että ansaitsette olla yksin ! ":))"

Vierailija

Nää ihmiset kestää" normaaleja" huonommin kritiikkiä ja myös minäkuva vaihtelee ja itsetunto tosi huono. Suhteessa pienestäkin asiasta voi "haluta kuolla" Vaikea sairaus. Mulla noita oireita. Välillä oon hyvinkin normaali kausittain.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat