Kiusaajat olisivat onnellisia kun tappaisin itseni

Vierailija

ev

Kommentit (11)

Vierailija

Kiusaajat ovat onnellisia vain ja ainoastaan silloin, kun jollain menee huonommin kuin heillä ja kun saavat satutettua jotain henkisesti tai fyysisesti.
Vaikka kiusaajalla näyttäisi menevän hyvin ja olevan hauskaa, niin ei todellisuudessa ole. Kiusaajan elämässä on jotain pahasti pielessä ja sen takia kiusaa muita.

Olet aina paljon arvokkaampi kuin yksikään kiusaaja!

Vierailija

Meinasitteko, että joku kiusattu tuollaista aloittaisi?

Katsokaas nyt ihan tarkkaan näitä asioita. Vähän hyvääpäivää kirvesvartta tuntuu ajattelu olevan nykypäivänä. Peruskansastakin niin suuri osa kykenemättömiä tär

Vierailija

Ei kai kukaan oikeasti toivo kenenkään kuolemaa? Jos niin on niin silloin on päässä vikaa.
Itse toki joskus toivoin kiusaajieni kuolemaa, se kai sentään on luonnollista vuosien piinan jälkeen..
Mä väänsin sen asian niin, että kysyin yhdeltä kiusaajaltani julkisesti että miksi hänellä on niin paha olla? Miksi hän sitä purkaa noin? Näytin että ymmärrän hänen pahaa oloaan. Kiusaaja hämmentyi siitä niin että unohti mun piinaamisen. Ei se välttämättä kaikilla toimi.
Toisen kanssa jouduin nyrkki tappeluun koulutunnilla. Ei sitä silloin kukaan ihmetellyt että tällainen pieni tyttö joutui ison pojan kanssa painimaan. Ihmettelivät tietty että mikä mua vaivaa.
Parasta mitä mulle on tapahtunut on se, että olen nykyään "parempi" kuin kiusaajani.
Mulla on vakituinen työ, iso perhe ja kaunis talo. Kiusaajillani taas ei.
Koita jaksaa..

Vierailija

Siksi ei kannata suoda niille pirulaisille sitä iloa, vaan päinvastoin menestyä ja elää haluamaansa elämää.
Vuosikymmenien päästä kiusaajat ovat edelleen sadistisia paskoja tai vaihtoehtoisesti katuvat loppuikänsä kiusaamistaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat