Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palautuuko rinnat imetyksestä vai olisinkohan raskaana...

12.02.2006 |

Lopetin esikoisen imettyksen lokakuussa ´05 ja pikkukakkonen on toiveissa. Imetyksen loputtua rinnat tuntuivat tosi pehmeiltä ja jotenkin tyhjiltä, siis verrattuna imetystä/raskautta edeltäneeseen tilaan, ei imetyksen aikaiseen. Tämä ei siis ollut mikään yllätys vaan näin ajattelinkin käyvän, kun kudokset on venytetty, rinnat jäävät sellaisiksi.

Nyt kuitenkin (kp 25) olen huomannut, että rinnat on jotenkin raskaamman oloiset ja näköisetkin... Onko tämä normaalia, että rinnat palautuvat " normaaleiksi" jonkin ajan päästä imetyksen lopettamisesta vai voisikohan olla merkki raskautumisesta? Esikoista kun odotin, ensimmäinen oire oli kuumottavat, raskaan ja täyden tuntuiset rinnat.

Ajattelin, että vauvakuumeessani vain kuvittelen, mutta eilen illalla saunassa mies sanoi, että " onpas sun rinnat jotenkin täyteläisen näköiset" . ;) Eli huomasi mieskin jotain muutosta, en ollut hänelle omista kuvitelmistani maininnut mitään.

Millaisia kokemuksia muilla on ollut?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuumeillaan jo (hui) neljättä, lopetin kuopuksen imettämisen joulukuussa, kierukka poistettiin marraskuussa. Nyt on kp 24, ja muutaman päivän ajan olen huomannut, että rinnat on erilaiset, just sellaiset täydemmän oloiset., muttei kuitenkaan yhtään arat tms. Voihan se toki olla palautumistakin, mutta ainakin toivon sen olevan merkki raskaudesta!

Nyt vaan ootellaan ja ihmetellään! Plussaonnea sulle, tulethan kertomaan sitten tulokset (sä varmaan ehdit testaamaan ennen mua!)

Terkuin, Chicky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla