Ihastunut ystävään, ei romanttista vastakaikua

Vierailija

Olen siis parikymppinen nainen ja ihastunut syvästi miespuoliseen ystävääni. Mitään tunteita tai ennakko-odotuksia mistään romanttisista aikeista ystävyyden alussa ei ollut, se oli puhtaasti platonista toveruutta. Pari kuukautta sitten kaikki omalla kohdallani muuttui, ja tilanne on vaan kohdallani pahentunut.

Kerroin asiasta ystävälleni, joka otti sen hyvin vastaan, mutta kuitenkin joutui antamaan minulle "pakit", koska ei tunne minua kohtaan romanttisia tunteita. Hän on kuitenkin sanonut minun olevan viehättävä kaikin puolin ja todella nautinnollista seuraa ja häntä harmittaa, ettei voi vastata tunteisiini. Olemme edelleen ystäviä. Kertominen oikeastaan lähensi välejämme entisestään, mikä voi kuulostaa hullulta.

Olen yrittänyt hävittää romanttisia tunteita, mutta ne pulpahtavat aina takaisin. Elän jatkuvassa toivossa, että hän vain sormia napsauttamalla alkaisi tuntea jotain minua kohtaan. En uskalla mennä eteenpäin ja flirttailla muille miehille, kun pelkään hänen näkevän minut "kevytkenkäisenä".

People of vauva-palsta, mitä mieltä ootte? Jäänkö junnaamaa tunteisiin vai menen eteenpäin?

Kommentit (2)

Vierailija

No tietenkin alat flirttailla muille miehille! Joko löydät sitä kautta uuden ja paremman ihastuksen, tai sitten ystävässäsi herää mustasukkaisuus ja hän tajuaa tuntevansa sinua kohtaan muutakin kuin ystävyyttä. Molempi parempi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat