Mielipide: Sopiva summa vihkisormukselle?

Rinkula

Toki riippuu siitäkin, minkä hintainen kihlasormus on hankittu ja kunkin taloudellisesta tilanteesta, mausta jne.. Mutta omasta mielestäsi, mikä on sopiva summa?

Onko mielestäsi 2000-3000€ liikaa vai liian vähän vai sopivasti?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Liian vähän. Pitää ajatella, että sitä pitäisi loppuelämän. Tai ainakaan ei saa asettaa valinnalle tuollaista ylärajaa.. Voihan "se oikea" sormus sitten maksaakin tuon. Ei sitä siksi hylätä tarvitse:)
Valikoima vaan tuntuu kovin pieneltä tuossa hintaluokassa

Vierailija

Sanotaan että alle neljän tonnin sormusta en kehtaisi sormeeni laittaaa. Ja tällaista harkitsevaa miestä en katsoisi sekuntiakaan.

Vierailija

En ikinä olisi voinut laittaa noin suurta summaa yhteen sormukseen (ja juu, olisi kyllä ollut varaa). Olisin voinut maksaa maksimissaan 400e. Noh, löysin mieleisen sormuksen neljälläkympillä.

Vierailija

Koska rahat ovat yhteisiä, niin sopiva hinta on se, mihin morsiamella on varaa. Hänhän maksaa puolet itse tienaamillaan rahoilla. Vai väitättekö te, että miehen tulee maksaa, vaikka on jo asuttu yhdessä pitkään?

Vierailija

Mä uusin usein, kun kyllästyn siihen yhteen ja samaan. Menee sadasta viiteen sataan materiaaleineen, riippuen mitä olen keksitynyt. Työstä en itselleni maksa. 

nimim. hopeaseppä

Vierailija

Mä pelkäisin hukkaavani jotain noin kallista, max tonni menisi vielä. Varmaan viidensadan hintaluokasta löytyisi yhtä kiva jos ei timanttia.

Vierailija

Teetettiin (on muuten se halvempi vaihtoehto) ja ei saatu mieleisiä sormuksia maksamaan yli 2000e/kpl enempää, ei sitten millään. Kihlat oli 500e/kpl.

Vierailija

Ei ole tiettyä summaa. Kaikki riippuu rahatilanteesta ja siitä mistä tykkää.
Itsellä on useamman tonnin vihkisormus, samoin kihla. Ovat aivan täydelliset.

Vierailija

Minusta ei kannata ajatella rahasummaa tuossa tilanteessa. Ainakaan alarajana. Ylärajan sormuksen hinnalle voi tietysti asettaa sen mukaan, minkä verran on enintään aikeissa satsata sormukseen. Sitten voi pyytää, ettei kaupoissa edes esiteltäisi sen kalliimpia sormuksia. Mutta sormus on ihan yhtä hyvä, vaikka se maksaisi alle tuon, jos se on mieluinen. Minun sormukseni maksoi vain parisataa euroa ja tykkään siitä kovasti. Olisin voinut valita kalliimman, mutta tykkäsin eniten tästä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat