Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te juuri lapsen saaneet...enneunet...

12.02.2006 |

Tulin tänne puolelle kyselemään näkikö kukaan teistä enneunia, minkälaisia ja pitikö yhtään paikkaansa? Itse näin taas viime yönä sukupuolesta, painoon ja apgar-pisteisiin... Tämä uni oli ihan järkevä, mutta olen nähnyt myös mitä kummallisempia unia tulevasta lapsesta.

Jos viitsitte kertoisitteko kokemuksia. Alkaa tässä jo itseäkin hämätä nämä unet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme yötä ennen synnytystä näin unta eräästä perhetuttavastani joka oli kuollut muutamaa viikkoa aiemmin. Olimme yhdessä jossakin retkellä, ja hän otti minua kädestä kiinni ja sanoi että tyttö tulee. Itse olin aivan pöllistynyt tästä unesta koska minulla oli tunne pojasta. No, tyttöhän sieltä tuli ja on nyt aivan ihana kolmikuinen vaaveli!

Vierailija
2/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytti yhtäaikaa ; ) Ja aikoja sitten ole jo nähnyt unen että saan pojan joka painaa syntyessään 2,8 kg. Nyt olen vieläkin yhtenä kappaleena ja viikkojakin " vasta" 35+1. Myös muita synnytykseen liittyviä tuntemuksia ollu niin supisteluineen kuin lievään ripulointiin jne mutta ei vaan kännisty..Lienee olla normaaleja unia kaikille joilla laskeuttu aika lähenee?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen edelleen raskaana rv23, odotan pikkukakkosta.

Ennen kuin tein raskaustestin näin unta että olin raskaana ja odotin kaksosia.. Plussasin pari päivää myöhemmin..

Kului muutama viikko ja näin unta että tuli keskenmeno, parin päivän päästä alkoi erittäin runsas vuoto.. Raskaus silti jatkui eli olin todellakin odottanut kaksosia ja toinen meni kesken :(

Sukupuolesta sen verran että ekassa enneunessa toinen oli tyttö ja toinen poika, nyt on varmistunut että saamme pojan.. Mitään tietoa sitten ei ole oliko keskenmennyt tyttö... Tuntuu vain siltä.

Vierailija
4/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poikahan sieltä tuli!

hölmistyneenä meinasin vielä synnytyssalissa sanoa kätilölle, että laita takas ja kato on siellä joku toinen, mullehan piti tulla tyttö. myös paras ystäväni oli nähnyt että synnytän lapsen jolla oli päässään vaaleanpunainen pitsihattu ja tästä tietenkin vedimme johtopäätöksen että tyttö tulee..

koko raskausajan tyttöolo oli todella vahva ja vatsakin oli kuulemma tyttövatsa...

kuitenkin elämääni sulostuttaa nykyään maailman suloisin pienisuuri poika 6vko, että upeasti tässä kävi;)

Vierailija
5/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottoessani näin unen, jossa meille syntyi pieni tyttö.

Myös mieheni näki unen tytöstä. Tämän esikoisemme kuitenkin menetimme raskauden puolessa välissä: vauva oli poika. Kun esikoinen oli syntynyt, mieheni totesi, että lapsi, jonka saamme pitää on tyttö (viitaten uniimme). Viime syksynä meille syntyikin sitten tyttö, vuosi ensimmäisen vauvan syntymän jälkeen.

Muuten en kummassakaan raskaudessa nähnyt (=muista nähneeni ) vauvaan liittyviä unia:)

T:Ti-tiainen

Vierailija
6/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tytöstä jonka nimi oli nuppu, tämän jälkeen kaikki unet olivat poika unia, ja keskityin odottamaankin poikaa. Mutta mutta.. tyttö tuli! Ja maailman suloisin sellainen! Loppuraskaudesta aloin kyllä epäillä hieman, kun aloin pitämään vaaleanpunaisesta väristä. Olen ennen aina inhonnut vaaleanpunaista!

Vierailija
7/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joku tuli kertomaan minulle että odotan tyttöä.

unet oli jotenkin" koskettavia" ..

ultrassa sitten selvisi että tyttö on tulossa ja unet loppui siihen.

nyt meidän neitokainen on jo nelikuinen.

-nasuli

Vierailija
8/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa näin ihan alussa unta että vuodin verta, tämä raskaus menikin kesken :(

Esikoista odottaessa näin pari unta jossa oltiin ultrassa ja vauva ui kuvassa ja näkyi selkeesti että on poika :) Kuin valokuvaa olisi katsellut.

Nyt olen nähnyt yhden unen jossa tulokas oli tyttö, en enää muista siitä tarkemmin. Viime yönä näin unta että synnytin ja vasta seuraavana päivänä näin vauvan ekan kerran (tämä ei kuitenkaan ollut uni-minälle erikoista) ja se oli kapaloitu tiukasti niin että näkyi vaan naama. Vauvalla oli suuret silmät ja pitkät silmäripset. Mulle ei oltu kerrottu kumpi vauva on ja päättelin silmistä että tyttö ja kätilö vahvisti sen. Parin viikon sisään näkee onko tulokas tosiaan tyttö. Toivottavasti ei silti menisi seuraavaan päivään kun vauvan näen.

Vierailija
9/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus oli varsin rikasta aikaa unien kannalta. Näin ennen rakenneultraa unen, jossa näkyi kivekset selkeästi ja myöhemmissä unissa lapsi oli useimmiten poika. Kerran sillä oli miehen kasvot ja sen nimi oli Elina... Kerran näin sellaista unta, että otin vauvan kohdusta nähdäkseni, miltä se näyttää ja laitoin sitten takaisin. Tässä unessa lapsi oli tyttö mutta kun nyt miettii, niin aika lailla oli samaa näköä kuin vauvassa nyt oikeastikin on. Tosin poikahan sieltä tuli, niinkuin moni lääkäri oli veikannut. Mutta näin monenlaisia unia. Kerran lapsi syntyi osissa, enkä meinannut osata koota sitä. Sitten tajusin, että mun täytyy vaan peitellä se hellästi omaan sänkyynsä niin se " kokoontuu" itsestään =) Eipä ole tarvinnut huolehtia, että osaako sitä nyt olla hyvä äiti. Riittää kun parhaansa tekee. Mitähän kaikkia unia sitä oikein mahtoi nähdä. Aika vauhdikkaita olivat... Nyt poika 2kk ja unet on selkeesti rauhottuneet. Ehkä siksikin, että harvoin sitä ihan kauhean montaa tuntia tulee putkeen nukuttua...

- Päivänsäde75 ja Otto

Vierailija
10/10 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toista lasta odottaessa unia että tyttö tulee ja painonkin sain tietää. Tyttö sitten tulikin mutta puolet kevyempi kuin unessa, kun syntyi keskosena.