Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on tuntemasi idiootti? Kuvaile häntä.

Vierailija

Paljasta täällä tuntemastasi idiootista jotain! muistathan ettei nimiä kuitenkaan täällä paljasteta kokonaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Minun naapuri, kunnon valittaja mummo! On kyllä niin saakelin ärsyttävä akka et huh,huh!
Milloin mikäkin on väärin.. Helvetin rasittava!

Vierailija

Kertoo samaa juttua uudestaan ja uudestaan varsinkin jos on miehiä paikalla (kyseessä nainen). Puhelut on painajaisia koska aina kun kuvittelet viimeinkin puhelun päättyvän alkaa uusintakierros samasta jutusta joka on jo kerrottu vähintään 4-5 kertaa. Mahtaako tämä olla jonkin neurologinen häiriö, tietääkö joku? Mukava ja herttainen ihminen mutta tämä puoli on rasittava.

Vierailija

On mukana kaikessa, tekee töitä aina, tai sitten harrastaa tahi toimii politiikassa ja järjestöissä. Pitkään pidin häntä jotenkin fiksuna tämän takia, kunnes eräs päivä hoksasin, että kyse on aivan muusta. Siitä että ihminen kun on idiootti, hän pakenee koko ajan eri touhuihin ja tekemiseen, ettei se paljastuisi. Ettei esimerkiksi ole vähäisimpiäkään todellisia ihmissuhdetaitoja. Voisi kuvitella muuta, mutta politiikassa puskee minä minä minä asenteella. Järjestöissä toimii vain muiden käskyttäjänä. Pahimman luokan putkiaivot.

Vierailija

Veivikaulainen kyyryselkäinen rillipää jolla ei selvästikään oikein järki luista normaalia tahtia. Tämän kun yhdistää kateelliseen ja vittumaiseen luonteeseen ja käytöstapojen ja tilannetajun täydelliseen puutteeseen niin johan on varsinainen paketti kasassa.

Toivon todellakin ettei tätä paskaläjää joudu taas katselemaan jouluna.

Vierailija

Eräs Nainen joka jauhaa kaikista paskaa kylillä. Levittelit ihan hirveitä juoruja kaikista. On aina hirveän kateellinen kaikille joka asiassa. Saattaa kateudessaan alkaa flirttailemaan kavereiden jätkille. Ja kehuu aina itseään joka asiassa! Aarghhh!

Vierailija

Entinen työkaver, on vain todella mustavalkoinen maailmankatsomukseltaan. Toisinaan hään yllättää syvällisellä maailmannäkemyksellään, ja sen jälkeen kuulija taas ymmmärtää että näkemykset on kopitoitu muilta, eikä keskustelu etene mihinkään.
Hyvä tyyppi, mutta ei kannnata ottaa mukaan pohtivaan keskusteluun.

Vierailija

Yksi nainen joka huorittelee kaikkia muita naisia huvikseen , ihan täysin tuntemattomiakin. Omistaa ihan helvetin rumat kulmakarvat. Kaukaanta jo erottaa sen helposti miten huonosti piirretty tai miten järkyttävä näky sen kulmakarvat on. Ihan järkky muija.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On mukana kaikessa, tekee töitä aina, tai sitten harrastaa tahi toimii politiikassa ja järjestöissä. Pitkään pidin häntä jotenkin fiksuna tämän takia, kunnes eräs päivä hoksasin, että kyse on aivan muusta. Siitä että ihminen kun on idiootti, hän pakenee koko ajan eri touhuihin ja tekemiseen, ettei se paljastuisi. Ettei esimerkiksi ole vähäisimpiäkään todellisia ihmissuhdetaitoja. Voisi kuvitella muuta, mutta politiikassa puskee minä minä minä asenteella. Järjestöissä toimii vain muiden käskyttäjänä. Pahimman luokan putkiaivot.

Minäkin tunnen tällaisen ihmisen. Sinänsä idearikas ja halutessaan ihana tyyppi, mutta koska koko ajan on pakko olla ihan kaikessa mukana, ei mitään ehdi eikä pysty tekemään kunnolla. Ihmissuhteet (miehet ja ystävät) vaihtuvat lennosta kuin likaiset pikkarit, koska hänelle muut ovat vain välineitä oman hyvän olon tavoittelussa. Ainoat, jotka pysyvät kyydissä, on sellaiset joojoo-ihmiset, jotka eivät kritisoi tai vaadi itselleenkin jotain arvoa ja reilua kohtelua.

En ehkä pitäisi tätä ihmistä kuitenkaan idioottina, vaan jotenkin rikkinäisenä. Hänellä tuntuu olevan joku hillitön arvottomuuden tunne sisäänrakennettuna, ja se ajaa haalimaan tekemistä ja pätemistä. Ja koska hän ei arvosta itseään sellaisena kuin on, ei osaa arvostaa muitakaan sellaisena kuin he ovat. Kaiken pitäisi koko ajan olla niin positiivista ja "zen", ettei vaan jäisi kiinni jostain keskeneräisestä tai rikkinäisestä. Siksi ihmissuhteetkin katkeavat jatkuvasti, kun epätäydellisyys ahdistaa. Mutta eihän kukaan meistä ole täydellinen eikä aina iloinen ja samaa mieltä.

Luulin joskus olevani tämän ihmisen ystävä, kunnes satuin olemaan yhdestä isosta asiasta eri mieltä. Siihen loppui kuin seinään, hän ei kestä kritiikkiä ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yksi nainen joka huorittelee kaikkia muita naisia huvikseen , ihan täysin tuntemattomiakin. Omistaa ihan helvetin rumat kulmakarvat. Kaukaanta jo erottaa sen helposti miten huonosti piirretty tai miten järkyttävä näky sen kulmakarvat on. Ihan järkky muija.

Jos ne on sellaisia..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos ne on sellaisia..

Aika surkea puolustus sulta! Eipä taida olla.. Tunnen näitä monia naisia joita haukkunut eikä yksikään naisista kukaan ole semmoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minäkin tunnen tällaisen ihmisen. Sinänsä idearikas ja halutessaan ihana tyyppi, mutta koska koko ajan on pakko olla ihan kaikessa mukana, ei mitään ehdi eikä pysty tekemään kunnolla. Ihmissuhteet (miehet ja ystävät) vaihtuvat lennosta kuin likaiset pikkarit, koska hänelle muut ovat vain välineitä oman hyvän olon tavoittelussa. Ainoat, jotka pysyvät kyydissä, on sellaiset joojoo-ihmiset, jotka eivät kritisoi tai vaadi itselleenkin jotain arvoa ja reilua kohtelua.

En ehkä pitäisi tätä ihmistä kuitenkaan idioottina, vaan jotenkin rikkinäisenä. Hänellä tuntuu olevan joku hillitön arvottomuuden tunne sisäänrakennettuna, ja se ajaa haalimaan tekemistä ja pätemistä. Ja koska hän ei arvosta itseään sellaisena kuin on, ei osaa arvostaa muitakaan sellaisena kuin he ovat. Kaiken pitäisi koko ajan olla niin positiivista ja "zen", ettei vaan jäisi kiinni jostain keskeneräisestä tai rikkinäisestä. Siksi ihmissuhteetkin katkeavat jatkuvasti, kun epätäydellisyys ahdistaa. Mutta eihän kukaan meistä ole täydellinen eikä aina iloinen ja samaa mieltä.

Luulin joskus olevani tämän ihmisen ystävä, kunnes satuin olemaan yhdestä isosta asiasta eri mieltä. Siihen loppui kuin seinään, hän ei kestä kritiikkiä ollenkaan.

Minä olin myös ennen tämäntyyppisen ihmisen ystävä. Yhden vuosia sitten tapahtuneen välirikon olen hänen kanssa ennenkin kokenut nuoruudessa, jonka jälkeen koitimme lämmitellä ystävyyttämme uudelleen. Hänen täytyy olla jokapaikassa keskipisteenä ja kauneimpana. Hänen elämänfilosofiaansa sopii ajatus että normaalin moraalin mukaiset "hiljaiset säännöt" eivät häntä kosketa, ja olen muiden hänen kavereidensa kanssa joutunut peittelemään hänen typeriä yhdenillanjuttuja, haukkumisia ja miessuhteita hänen oikealta viralliselta miesystävältään.
Hänen tekojaan ja menemisiään piti vain katsoa hiljaa vierestä eikä missään nimessä saanut kommentoida, arvostella tai kyseenalaistaa. Muuten sai semmosen huudon ja haukut päälle, kuinka itsekäs ja mielenterveysongelmainen olenkaan kun en ihan arvosta kaikkia hänen kyseenalaisia valintojaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertoo samaa juttua uudestaan ja uudestaan varsinkin jos on miehiä paikalla (kyseessä nainen). Puhelut on painajaisia koska aina kun kuvittelet viimeinkin puhelun päättyvän alkaa uusintakierros samasta jutusta joka on jo kerrottu vähintään 4-5 kertaa. Mahtaako tämä olla jonkin neurologinen häiriö, tietääkö joku? Mukava ja herttainen ihminen mutta
tämä puoli on rasittava.

Alapeukkuja satoi mutta kyl tuo on oikeasti rasittava piirre ja rehellisesti mietin että onko kyseessä jokin häiriö koska hän tekee tota koko ajan. Just pari viikkoa sitten törmättiin häneen ja pariin muuhun miespuoliseen tuttavaan kadulla ja vaihdettiin pari sanaa. Taas niinkuin aina olin hänelle kuin ilmaa koska oli miehiä paikalla. Hän kertoi näille samaa juttua uudestaan ja uudestaan. Jos keskustelu yritti kääntyä johonkin muuhun hän käänsi sen takaisin ja kertoi vielä kerran saman kuinka hän on sellainen että. Olimme paikalla ehkä 10 minuuttia, kun jatkettiin matkaa hän jäi kertomaan sitä samaa juttua - taas. Mun mies joka ei juuri ikinä kommentoi ketään eikä varsinkaan lasten kuullen pyöritteli mennessä silmiään ja antoi tulla mielipiteensä siitä että kyllä on outo ihminen, jouduin sitä toppuuttelemaan, en tykkää että lapsille mollataan tuttuja ihmisiä. Mikä ihme tuollaista teettää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat