Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää hillittömästä miehen "rentous" lasten suhteen

Vierailija

Meillä on lapset oppineet jo pienenä (nyt 5 ja 7) että huolehtivat paljon itse kun isän kanssa tekevät jotain, vaatteensa ja kun lähtevät jonnekin niin vesipulloa jne ja jos vaikka uimaan niin isillekin kamppeet! Mies hidas ja hajamielinen, lapset nopeita ja teräviä ajattelemaan. On toki hyvä kun oppivat, mua kuitenkin ärsyttänyt tämä. Jos jotain jää niin mies ärisee että kiten nyt unohtui..eikö sekään omia korvatulppia muistanut, no ei se nyt niin vaarallista jos korviin menee vettä (putkitetut). Olisi vaan eyhdikkäämpi ja hoitaisi asiat kunnolla! Mutta sitten vielä huippuna hän ottaa " vähän liian rennosti" isompiakin juttuja kuten lääkkeiden annon. Voi antaa lusikan viisiveen käteen, siinä vettä ja liukenemassa lääke joka lapsen sairauden vuoksi hyvin tärkeä ottaa. Jos lapsen ote herpaantuu ja läikkyy lattialle miesmiettii, menikö siitä nyt paljon hukkaan, annetaanko uudesta napista murunen lisää. Tällainen on mielestäni jo aivan älytöntä! Miehen mielestä olen pikkumainen liioittelen kun suutun... Mitä mieltä näistä? Mies muuten kyllä touhuaa paljon lasten kanssa ja läsnä, juttelee, lukee yms mutta jotenkin vastuullisuus..

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat