Millainen luonne miehessä teitä miellyttää?

Vierailija

Itse olen havainnut että hiljaiset,lempeänoloiset ja avuliaat saa mut ihastumaan helposti itseensä

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla sama, tosin huumorintajuakin olisi hyvä löytyä. :)
Meinasin juuri lisätä tämän. Mutta etenkin niin, että ymmärtää mun huumoria -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen havainnut että hiljaiset,lempeänoloiset ja avuliaat saa mut ihastumaan helposti itseensä

Bubbling under.. Kaipaat siis jännitystä ja ongelmia?

Vierailija

Rohkea, persoonallinen, luova. Sellainen jolla on pää pystyssä, joka tietää paljon ja haluaa tietää vielä enemmän. Mies joka ajattelee, pohtii, kyselee. Nauraa ja itkee, eikä välitä mitä siitä ajatellaan.

Vierailija

Tykkään sekä ekstroverteistä että introverteistä. Olen itsekin jotain siltä väliltä. Miehen pitää kuitenkin olla viisas, empaattinen ja huumorintajun pitää tietysti kohdata. Mies saisi olla myös utelias ja avoin uudelle, mikä on tietysti myös älykkyyden ja viisauden merkki. Hitaasti lämpeneminen ei kuitenkaan haittaa, kunhan pohjimmiltaan on kiinnostunut uusistakin asioista.

Minkäänlaisesta aggressiivisuudesta en tykkää, mutta itsevarmuus on seksikästä. Hiljainenkin voi olla itsevarma.

Sosiaalinen lahjakkuus on plussaa, mutta normitaidot riittää. Kunhan ei hirveästi töksäyttele ja osaa edes yleensä lukea tilanteita.

Vierailija

Tykkään huumorintajuisista, rauhallisista, fiksuista miehistä. Mun lähipiiristä löytyy yksi ihan unelmamies. Fyysisesti tosi lyhyt mutta hyvässä kunnossa. Ystävällinen, perhekeskeinen, fiksu mutta ei mikään megaälykkö, sellainen hyvän ihmisen perikuva. Myös elämässään pyrkii auttamaan muita ja olemaan yhteisölleen hyödyksi. Ei ole jättänyt vaimoaan vaikka tämä on lihonut ainakin 30 kg ja ottajia varmasti löytyisi, pariskunta on melko lailla eri paria ulkonäöllisesti.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat