FB-kirppiksistä, selittäkää mulle, miksi seinälle ei saa laittaa?

Vierailija

Lähes kaikilla kirppiksillä on kauhean monimutkaiset säännöt miten saa kauppaa tehdä, ja suosituin on se että kaikki on ehdottomasti laitettava niille tehtyihin kansioihin, kuka helvetti niitä kansioita oikein selaa? Ei kukaan. Olen koittanut kansioon laittaa, ja eipä juuri mene kaupaksi mitään. Niitä pitäisi sitten käydä päivittäin uppaamassa, mistä siitäkin on omat säännöt, että vain kolmea juttua päivässä tai jotain muuta tyhmää.
Jos kerran uppaa kuvaansa kun se on siellä kansiossa, se kuva tulee siihen seinälle näkyviin, niin mitä helvetin eroa sillä on että jos laittaisi suoraan siihen seinälle? Ihmiset näkee ne mitkä on uusimpia seinällä kun ne tulee omaan uutisvirtaan, jos siinä näkyy jotain kiinnostavaa niin ostavat, eivät kovin moni mene kansioista etsimään että kuin silloin kun jotain ihan tiettyä etsivät, suurin osa kuitenkin ostaa kun näkee jotain kivaa halvalla.

Kommentit (2)

Vierailija

Samaa olen ihmetellyt. Sen jälkeen kun oman alueeni kirppis teki nuo säännöt, en ole nöhnyt yhtään myytävää tuotetta uutisvirrassani enkä todellakaan mene mitään kansioita selaamaan elkei ole just tietty tarve. Ennen saattoi ostaa jotain kyn vastaan tulu.
Loppui siis ostaminen ja myyminen omalta osaltani.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat