Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL gallup: Jenni Vartiainen ylivoimaisesti kaikkien aikojen Linnan juhlien kuningatar! Mitenkäs nyt suu pannaan katkerat Jenninvihaaja-ämmät?

Vierailija
04.12.2015 |

Te palstan mammat jotka vihaatte ja halveksitte Jenniä, olette todistettavasti ihan oma rotunne. Iltalehden gallupissa kaikkien aikojen Linnan juhlien kuningattaresta voitti Jenni Vartiainen ylivoimaisesti saaden 30% kaikista äänistä. Joten ämmät: vihatkaa rauhassa, ette tod edusta koko Suomen kansaa! Hähähäää.

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat2015/2015120420778592_dh.shtml

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok tuo Jennin asu, mutta aikaa se ei kestä. Muutaman vuoden kuluttua auttamattoman vanhanaikainen. Toisin kuten Maria Melin ja hänen asunsa.

Tuossa 10 joukossa oli myös Abreun puku, joka näyttää halvalta Fiorella-rytkyltä eikä tuo Minna Kaupin asukaan mikään nätti ole mutta Minnalla kokonaisuus oli hyvä ja asu sopii kantajalleen.

Missä listalta on Kokoomuksen edustaja -apua en muista nimeä- jolla oli sellainen kreikkalaistyylinen valkoinen puku. Inhottava nainen mutta todella tyylikäs kokonaisuus. Olisko ollut Merja tai Marja?

Vierailija
22/32 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Jennin taustalla hiippaileva Immonen ei kyllä seinätapetista paljoa eroa. Ainiin, ei eroa se Jennin uusi 22v Eliaskaan...Tai se vielä uudempi nykyinen kun taisi Ellukin lentää jorpakkoon.

No Elias on neitimäinen, mutta Immonen, uuh, panisin. Pisteitä 9,5.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä mies enkä pidä kyllä juuri minään tätä Jenniä,laulajana ihan tusinatavaraa.

Ei sun tarviikkaan kuunnella ei katsella, minä rakastan tuota naista. 

m24

Vierailija
24/32 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli taas Iltalehdeltä yhden sortin pohjanoteeraus: äänestyttää ip:n kynnyksellä jotakin Linnan kuningatarta. Ovat varmaan nauraneet toimituksessa idealleen vatsat kipeinä.

Lydäänkö vetoa että huomisten Linnan juhlien aikana ja niiden jälkeen jauhetaan näistä kuninkaista ja kuningattarista ja puvuista ym joka ainoassa lehdessä monta viikkoa? Eli en sanoisi tuota sen kummemmaksi pohjanoteeraukseksi kuin tulevaa hehkutustakaan.

Vierailija
25/32 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on niitä harvoja suomalaisia naisia jotka pystyy pukeutumaan tuollaiseen oranssiin riikinkukkoasuun ja järkyttävään jättimäiseen kaulakoruun ilman että näyttää täydeltä idiootilta. 

26/32 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muute ihan jees leidi mutta vähän liikaa pituutta mulle.

Vierailija
27/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on niitä harvoja suomalaisia naisia jotka pystyy pukeutumaan tuollaiseen oranssiin riikinkukkoasuun ja järkyttävään jättimäiseen kaulakoruun ilman että näyttää täydeltä idiootilta. 

Kyllä tuo aika lähellä floppia oli. Mutta pisteet rohkeudesta.

Vierailija
28/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oranssi tyyli ei todellakaan ollut kaunista katseltavaa. Liian räikeä meikki, ruma väri ja lakananmallinen puku.

Huonon maun omaavat ovat äänestäneet tätä tyyliä hienoksi.

Vierailija
29/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oranssi tyyli ei todellakaan ollut kaunista katseltavaa. Liian räikeä meikki, ruma väri ja lakananmallinen puku.

Huonon maun omaavat ovat äänestäneet tätä tyyliä hienoksi.

Vai että liian räikeä meikki, no ei todellakaan! Kyseessä on iltapukujuhla eikä mikään firman takahuoneen pikkujoulu. Olen sitä mieltä että kenen tahansa muun päällä tuo kokonaisuus olisi ollut kamala, mutta Jenni osasi sen kantaa. Ihana. Ja minulla on hyvä maku, sinulla ei ole. :)

Vierailija
30/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän aloituksen idea oli? Onhan Jenni aina ollut tosi nätti ja tuo oranssityyli oli huikea. Olisin ehkä itsekin häntä äänestänyt. Mutta ei se poista sitä, että muuten ei ole hänestä kauhean hyvä kuva.

Vierailija
31/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ihan onnistunut, mutta mun silmää häiritsivät:

-puvun hiukan halvahko räikeä väri (valokuva voi toki vääristää ja livenä voinut olla todella ylellisen värinen)

-huono istuvuus rinnuksilta!!! Tätä näkee usein ilta- ja hääpuvuissa, mutta vielä mittatilaustyössä! Puvun olisi tarvinnut olla 5cm korkeammalla, nyt näyttää kuin rinnat olisivat roikkuneet tai että puku olisi valahtanut. Tekee myös huonoryhtisen näköiseksi. 

Isot plussat rohkeista ja tilanteeseen sopivista asusteista. Myös kampaus sopi pukuun ja kantajalleen.

Vierailija
32/32 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään innokas juhlien seuraaja saatika pukujen katselija joten multa on varmasti jäänyt monia upeita asuja/kokonaisuuksia näkemättä. Tuosta Iltalehden jutusta poimisin kyllä Chisun kaikista upeimmaksi.