Kysyn nyt suoraan: kannattaako uusioperheeseen tehdä yhteinen lapsi?

Vierailija

Etenkin jos lapsia molemmilla jo ennestään. Mielipiteitä, kokemuksia?

Kommentit (13)

Vierailija

Minusta ei. En ymmärrä miten selittäisin vanhemmille lapsillemme, miksi pikkusisarus saa olla aina äitinsä ja isänsä kanssa ja he eivät.

Vierailija

No kyllä se riippuu lapsien määrästä, ja teidän iästä. Jos olette vielä suht nuoria, eikä lapsia ole montaa kummallakaan, niin mikäs siinä. Jotenkin noloa että jos molemmilla on jo kolme koululaista ja sitten nelikymppisenä pitää äkkiä vielä pykätä kerta kiellon päälle kersa.

Vierailija

Älä, ajattele naapuriparkojasi.
Meillä naapurissa uusperhe from hell, 3 + 3 lasta, siihen kun vielä tulis yhteisiä, jeesus. Toivottavasti eroavat pian.

Vierailija

Se, mitä olen kuullut tällaisissa liitoissa olevilta ; kummankin omat lapset on kasvatettu aivan erilailla, mutta siis kasvatuskokemusta on molemmilla jo ennetään. Yhteisen lapsen kohdalla nämä erilaiset kasvatustaustat ovat sitten törmänneet...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on 3 yhteistä ja molempien edelliset. Hyvin on mennyt ja asiat onnistuneet :)

Joo, meillä sama juttu, mun äiti meni aika nuorena uudestaan naimisiin eronneen miehen kanssa jolla oli yksi lapsi, saivat kolme yhteistä lasta, ja hyvin on aina mennyt, minä asuin heidän kanssaan, ja isäpuolen lapsi äitinsä ja tämän uuden miehen ja kahden pikkusisaruksen kanssa.

Vierailija

Ei tehty eikä tehdä. Kun laitettiin hynttyyt yhteen oli lapsia yhteensä jo viisi. Meistä ihan riittävästi :) Emme näe mitään syytä, miksi pitäisi alkaa tekemään vielä yhteistä/yhteisiä, kun meillä on ihan hyvä porukka jo nyt.

Vierailija

Mulla oli 3 valmista kouluikäistä lasta kun menimme yhteen, yhteinen kuopus syntyi vasta 6v kuluttua. Hartaasti koko perheen odottama ja toivoma. Mies ei ole koskaan erotellut "puolikkaita" lapsia. Kaikki ollaan samaa perhettä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat