Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen syömään terveellisesti?

Vierailija
04.12.2015 |

Ollaan seurusteltu 3 vuotta ja nyt asuttu yhdessä n. vuosi. Muuten menee hyvin, mutta miehen syömiset huolestuttaa.
Hän syö rasvaista ruokaa ja käyttää voita ruokaan. Maito on oltava punaista ja jugurtin jotain ukkoa ämpärissä. Leiville nauraa ja upottaa munan suuhunsa voilla höystettynä.
Kasviksia kyllä menee, mutta ensin ne uitetaan pannulla voissa.

Meillä on nyt eri ruuat, mutta perheen kasvaessa (tätä toivon) joku ratkaisu on löydyttävä, että voidaan syödä samaa ruokaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa miehesi tuskaan ja vapaudenmenetykseen.

Vierailija
2/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli ongelma? Mies ei tottele sinua? Onhan se kamalaa, kun mies syö mitä haluaa sen sijaan, että ymmärtäisi kysyä sinulta luvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"upottaa munan suuhunsa voilla höystettynä." naurahdin mielikuvalle :D

Vierailija
4/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi ällöttävää. Tän takii pitäis naida urheilija tai lääkäri.

Vierailija
5/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, sun miehes tajuu hyvän ruuan päälle!!

Vierailija
6/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo, mieheshän syö terveellisesti. Voi, kerma ja partajugurtti on terveellisiä verrattuna johonkin 0,1 % rasvattomaan jugurttiin, margariiniin ja rasvattomaan maitoon. Veikkaan että miehesi on terveempi kuin sinä.

Vierailija
7/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ap:n mies huonolla ruualla. Oletko yhtään valistanut häntä?

Vierailija
8/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs tätä tämän tyylistä keskustelunavausta sanotaankaan? Vähän aikaa sitten Ylen uutissivuilla (muistaakseni) eriteltiin näitä eri asioiden puolesta vouhkaajien erilaisia tapoja ja tämä, että on muka vastakkaisella kannalla, on yksi tyypillinen, varsinkin näillä ruokavouhkaajilla. Mä muuten sivumennen inhoan näitä netin ruokavouhkaajia. Ja inhoan myös niitä eri nimityksiä, joita ne käyttävät turkkilaisesta jugurtista. (Onneksi niitä nimityksiä näkee nykyään vähemmän, kun karppaamisesta ei enää jakseta niin vouhottaa.)

Vierailija
9/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs tätä tämän tyylistä keskustelunavausta sanotaankaan? Vähän aikaa sitten Ylen uutissivuilla (muistaakseni) eriteltiin näitä eri asioiden puolesta vouhkaajien erilaisia tapoja ja tämä, että on muka vastakkaisella kannalla, on yksi tyypillinen, varsinkin näillä ruokavouhkaajilla. Mä muuten sivumennen inhoan näitä netin ruokavouhkaajia. Ja inhoan myös niitä eri nimityksiä, joita ne käyttävät turkkilaisesta jugurtista. (Onneksi niitä nimityksiä näkee nykyään vähemmän, kun karppaamisesta ei enää jakseta niin vouhottaa.)

Mitähän halusit sanoa?

Vierailija
10/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkosi kovinkin lihava, kun sisus marinoituu jatkuvasti rasvassa? Entäs sinä itse, millainen sinun ruokavaliosi on? Kurria ja kevyttuotteita? Entä sinun painosi?

Vierailija
11/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän halusit sanoa?

Sen, mitä viestissäni kirjoitin.

Vierailija
12/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kuvottava paskaka. Hyi helvetti miten pystyt nussiin tuollaista paskaläjää??

Vierailija
13/13 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ukkosi kovinkin lihava, kun sisus marinoituu jatkuvasti rasvassa? Entäs sinä itse, millainen sinun ruokavaliosi on? Kurria ja kevyttuotteita? Entä sinun painosi?

Sepä se, kun ukko on timmissä kunnossa. Minä syön terveellistä ja rasvatonta ruokaa ja kevyt-tuotteita. Oon vähän läski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän