Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan miehen syömään terveellisesti?

Vierailija

Ollaan seurusteltu 3 vuotta ja nyt asuttu yhdessä n. vuosi. Muuten menee hyvin, mutta miehen syömiset huolestuttaa.
Hän syö rasvaista ruokaa ja käyttää voita ruokaan. Maito on oltava punaista ja jugurtin jotain ukkoa ämpärissä. Leiville nauraa ja upottaa munan suuhunsa voilla höystettynä.
Kasviksia kyllä menee, mutta ensin ne uitetaan pannulla voissa.

Meillä on nyt eri ruuat, mutta perheen kasvaessa (tätä toivon) joku ratkaisu on löydyttävä, että voidaan syödä samaa ruokaa.

Kommentit (13)

Vierailija

Missä oli ongelma? Mies ei tottele sinua? Onhan se kamalaa, kun mies syö mitä haluaa sen sijaan, että ymmärtäisi kysyä sinulta luvan.

Vierailija

Pakko olla provo, mieheshän syö terveellisesti. Voi, kerma ja partajugurtti on terveellisiä verrattuna johonkin 0,1 % rasvattomaan jugurttiin, margariiniin ja rasvattomaan maitoon. Veikkaan että miehesi on terveempi kuin sinä.

Vierailija

Miksikäs tätä tämän tyylistä keskustelunavausta sanotaankaan? Vähän aikaa sitten Ylen uutissivuilla (muistaakseni) eriteltiin näitä eri asioiden puolesta vouhkaajien erilaisia tapoja ja tämä, että on muka vastakkaisella kannalla, on yksi tyypillinen, varsinkin näillä ruokavouhkaajilla. Mä muuten sivumennen inhoan näitä netin ruokavouhkaajia. Ja inhoan myös niitä eri nimityksiä, joita ne käyttävät turkkilaisesta jugurtista. (Onneksi niitä nimityksiä näkee nykyään vähemmän, kun karppaamisesta ei enää jakseta niin vouhottaa.)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksikäs tätä tämän tyylistä keskustelunavausta sanotaankaan? Vähän aikaa sitten Ylen uutissivuilla (muistaakseni) eriteltiin näitä eri asioiden puolesta vouhkaajien erilaisia tapoja ja tämä, että on muka vastakkaisella kannalla, on yksi tyypillinen, varsinkin näillä ruokavouhkaajilla. Mä muuten sivumennen inhoan näitä netin ruokavouhkaajia. Ja inhoan myös niitä eri nimityksiä, joita ne käyttävät turkkilaisesta jugurtista. (Onneksi niitä nimityksiä näkee nykyään vähemmän, kun karppaamisesta ei enää jakseta niin vouhottaa.)

Mitähän halusit sanoa?

Vierailija

Onko ukkosi kovinkin lihava, kun sisus marinoituu jatkuvasti rasvassa? Entäs sinä itse, millainen sinun ruokavaliosi on? Kurria ja kevyttuotteita? Entä sinun painosi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitähän halusit sanoa?

Sen, mitä viestissäni kirjoitin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko ukkosi kovinkin lihava, kun sisus marinoituu jatkuvasti rasvassa? Entäs sinä itse, millainen sinun ruokavaliosi on? Kurria ja kevyttuotteita? Entä sinun painosi?

Sepä se, kun ukko on timmissä kunnossa. Minä syön terveellistä ja rasvatonta ruokaa ja kevyt-tuotteita. Oon vähän läski.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat