Oletko ottanut botoxia? Oletko tyytyväinen lopputulokseen?

Vierailija

Mihin otit botoxia ja mihin tarkoitukseen (rypyt, hikoilu tms.)? Missä kävit? Olisi kiva kuulla kokemuksia.

Olisin kiinnostunut kokeilemaan botoxia, mutta en ole vielä uskaltanut. Kasvoni ovat muuten melko nuorekkaan näköiset, mutta minua häiritsee aika syvät "sibeliusrypyt", jotka saavat ilmeen näyttämään ankaralta ja väsyneeltä. Samoin koen häiritseväksi nenänvarressa lähellä silmiä olevat pienet rypyt, vähän kuin harakanvarpaat, mutta ei siis silmän ulkokulmassa, vaan ylhäällä nenän sivuilla.

Onko joku ottanut botoxia tuollaisiin ryppyihin, noin lähelle silmiä? Millainen lopputulos oli?

N41

Kommentit (8)

Vierailija

Sibeliusryppyjä olen myös ajatellut hoitaa mutta ei ole ollut uskallusta. Olen kokeillut aikaisemmin niihin restylanea, mutta lopputulos oli huono (ei tasainen).
Helsingissä kävin, olisko ollut Cityklinikka.

Vierailija

Neljänkympin kriisissäni otin kerran. Kyllä se vaikutti, mutta olin pettynyt siihen että vaikutus kesti vain puolisen vuotta. Sen jälkeen rypyt palasivat. En halunnut lähteä kierteeseen jossa botoxia on otettava koko ajan, joten nyt olen vaan hyväksynyt ryppyni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Neljänkympin kriisissäni otin kerran. Kyllä se vaikutti, mutta olin pettynyt siihen että vaikutus kesti vain puolisen vuotta. Sen jälkeen rypyt palasivat. En halunnut lähteä kierteeseen jossa botoxia on otettava koko ajan, joten nyt olen vaan hyväksynyt ryppyni.

Mihin kohtiin botoxia laitettiin sinulla? Tuliko lopputuloksesta sellainen, kuin toivoitkin? Missä kävit ottamassa? 

Sehän noissa tosiaan on, että lopputulos ei ole pysyvä. Itse kuitenkin haluaisin edes nähdä, minkä verran parannusta pistoshoidoilla voisi tähän naamaan saada.

AP

Vierailija

Katsopoa blonde boulevard blogi, siellä kokemuksia juuri tuosta sibeliuksesta, taisi olla 2 käyntiä takana, aihe löytyy varmaan tägillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mihin kohtiin botoxia laitettiin sinulla? Tuliko lopputuloksesta sellainen, kuin toivoitkin? Missä kävit ottamassa? 

Sehän noissa tosiaan on, että lopputulos ei ole pysyvä. Itse kuitenkin haluaisin edes nähdä, minkä verran parannusta pistoshoidoilla voisi tähän naamaan saada.

AP

Sibeliusryppyyn, toisella puolella otsaa olevaan vaakaryppyyn ja nenästä-suuhun ryppyihin laitettiin. Otsaryppyihin vaikutus oli huomattava. Ihan täysin sileäksi ei tullut, vaan ihoon jäi kyllä sellainen näkyvä "vekki" siihen missä vuosikausia oli ollut ryppy. Mutta se ei enää ollut sellainen syvä ryppy vaan enemmänkin viiru ihon pinnassa vaan. Valokynällä helposti häivytettävissä. 

Silmän ympärille en uskaltanut ottaa, koska olin lukenut että maaimalla on, toki harvinaisena, käynyt jopa näön menemisiä kun botoxia on laitettu silmänympärys-ryppyihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Sibeliusryppyyn, toisella puolella otsaa olevaan vaakaryppyyn ja nenästä-suuhun ryppyihin laitettiin. Otsaryppyihin vaikutus oli huomattava. Ihan täysin sileäksi ei tullut, vaan ihoon jäi kyllä sellainen näkyvä "vekki" siihen missä vuosikausia oli ollut ryppy. Mutta se ei enää ollut sellainen syvä ryppy vaan enemmänkin viiru ihon pinnassa vaan. Valokynällä helposti häivytettävissä. 

Silmän ympärille en uskaltanut ottaa, koska olin lukenut että maaimalla on, toki harvinaisena, käynyt jopa näön menemisiä kun botoxia on laitettu silmänympärys-ryppyihin.

Tuo on juuri se pahin pelko. Jos silmille kävisi jotain, niin en antaisi ikinä itselleni (enkä tekijälle) anteeksi, että olen mennyt pilaamaan terveyteni ulkonäön vuoksi.

Parempi siis pysytellä kulmakarvojen yläpuolella, jos kasvoihin pistoksia haluaa.

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat