Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä olette suupallosta?

Vierailija
04.12.2015 |

Miehet tekeekö joskus mieli laittaa naiselle?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva, en ole uskaltanut ehdottaa

Vierailija
2/38 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla ihan kiva lisä sitomisleikkeihin. Pitänee kysyä, josko hankittaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Muuten pitää ihan liikaa ääntä kun fistaa ja klittaa käsittelee silleen kivasti yhtäaikaa. Koetetaan sen verran naapureita ajatella.

Vierailija
4/38 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erottamaton osa BDSM-leikkejä.

Vierailija
5/38 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta pitää olla jotakin kapulaa suussa kun tosissaan leikitään. 

Vierailija
6/38 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää, itselleni siis. Ukolle vois joskus piruuttaan tuupata sellasen suuhun, kun nalkuttaa :D Kaikki muu käy, piiskat, käsiraudat, dildot, anustapit, köydet sitomiseen, mut suupallo.. eih. Tulee vaan niin hölmö olo sellanen suussa.

Vierailija
7/38 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää, itselleni siis. Ukolle vois joskus piruuttaan tuupata sellasen suuhun, kun nalkuttaa :D Kaikki muu käy, piiskat, käsiraudat, dildot, anustapit, köydet sitomiseen, mut suupallo.. eih. Tulee vaan niin hölmö olo sellanen suussa.

Minä tykkään. Itse kiihotun alistamisesta ja suukapulointi on yksi alistamisen muoto muiden mukana. 

Vierailija
8/38 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti pidän enempi suukapulasta, mutta pallokin käy. 

Vierailija
9/38 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupallo on ihan jees, mutta sen pitää olla niin kireellä että tuntuu.

Vierailija
10/38 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erottamaton osa BDSM-leikkejä.

Totta kyllä tuo suupallo on meidänkin BDSM leikeissä, mutta säännöt on sovittava joku ele vaikkapa jalat yhteen jos mahdollista tms. Asuimme aikoinaan espoossa kerrostalossa, parvekkeen ovi oli auki. Vaimo alkoi orgasmissaan taas huutamaan ihana ihana ihana, lisää lisää lisää ja nai minua. Kyllä naapurit sen varmasti kuuli, ainakin ilmeistä päätellen. Sen jälkeen on suupallo ollut ja kireelläM50+.

Vierailija
11/38 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä juurikin tuossa ääntelyssä, en mahda sille mitään kun saan niin ääntä lähtee. Siksi puollan suuhun palloa tai kapulaa.

Vierailija
12/38 |
09.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suupallo tai kapula, kyllä sen näkee kun nainen nauttii nuoltaessa viskoen päätään puolelta toiselle. On ihanaa ottaa pallo tai kapula pois, nainen yleensä ottaa todella hyvin suihin tämän jälkeen kokeilkaa.

Vierailija
13/38 |
10.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suupallo tai kapula, kyllä sen näkee kun nainen nauttii nuoltaessa viskoen päätään puolelta toiselle. On ihanaa ottaa pallo tai kapula pois, nainen yleensä ottaa todella hyvin suihin tämän jälkeen kokeilkaa.

Kiitti vinkistä. 

Vierailija
14/38 |
11.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupallo  on käypänen jos harrastaa panttivankien ottamista.  =D 

Vierailija
15/38 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suupallot ja kapulat on kiihottavia jo pelkästään kuvissa. Se ihana avuttomuuden tunne. 

Vierailija
16/38 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä joskus mies haluaa että laitan suupallon, etenkin piiskaleikeissä. Kyllähän se lisää kiihottavuutta käsirautojen ja latex-asun kanssa.

Vierailija
17/38 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä joskus mies haluaa että laitan suupallon, etenkin piiskaleikeissä. Kyllähän se lisää kiihottavuutta käsirautojen ja latex-asun kanssa.

Kun on suupallo ja sidottuna niin mies pääsee toteuttamaan itseään haluamallaan tavalla. Minusta se on todella kiihottavaa.

Vierailija
18/38 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helv... Jos mun mies tuota ehdottaisi, saisi tunkea sen joko perseeseensä tai omaan suuhunsa. Jos siis haluaisi että se on edes samassa huoneessa sekstaamisen kanssa. *grrr*

Vierailija
19/38 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helv... Jos mun mies tuota ehdottaisi, saisi tunkea sen joko perseeseensä tai omaan suuhunsa. Jos siis haluaisi että se on edes samassa huoneessa sekstaamisen kanssa. *grrr*

Oletko vanhanaikainen? ikäsi.

Vierailija
20/38 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy näitä seksin valtiattaria jotka kuvittelee että se iänikuinen lähetyssaarnaaja-asento saunan jälkeen on jonkinlainen seksin huipentuma miehelle.