mitä mieltä olette suupallosta?
Kommentit (38)
Voisi olla ihan kiva lisä sitomisleikkeihin. Pitänee kysyä, josko hankittaisiin.
No todellakin. Muuten pitää ihan liikaa ääntä kun fistaa ja klittaa käsittelee silleen kivasti yhtäaikaa. Koetetaan sen verran naapureita ajatella.
Ilman muuta pitää olla jotakin kapulaa suussa kun tosissaan leikitään.
Mä en tykkää, itselleni siis. Ukolle vois joskus piruuttaan tuupata sellasen suuhun, kun nalkuttaa :D Kaikki muu käy, piiskat, käsiraudat, dildot, anustapit, köydet sitomiseen, mut suupallo.. eih. Tulee vaan niin hölmö olo sellanen suussa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää, itselleni siis. Ukolle vois joskus piruuttaan tuupata sellasen suuhun, kun nalkuttaa :D Kaikki muu käy, piiskat, käsiraudat, dildot, anustapit, köydet sitomiseen, mut suupallo.. eih. Tulee vaan niin hölmö olo sellanen suussa.
Minä tykkään. Itse kiihotun alistamisesta ja suukapulointi on yksi alistamisen muoto muiden mukana.
Henkilökohtaisesti pidän enempi suukapulasta, mutta pallokin käy.
Suupallo on ihan jees, mutta sen pitää olla niin kireellä että tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Erottamaton osa BDSM-leikkejä.
Totta kyllä tuo suupallo on meidänkin BDSM leikeissä, mutta säännöt on sovittava joku ele vaikkapa jalat yhteen jos mahdollista tms. Asuimme aikoinaan espoossa kerrostalossa, parvekkeen ovi oli auki. Vaimo alkoi orgasmissaan taas huutamaan ihana ihana ihana, lisää lisää lisää ja nai minua. Kyllä naapurit sen varmasti kuuli, ainakin ilmeistä päätellen. Sen jälkeen on suupallo ollut ja kireelläM50+.
On hyvä juurikin tuossa ääntelyssä, en mahda sille mitään kun saan niin ääntä lähtee. Siksi puollan suuhun palloa tai kapulaa.
Ehdottomasti suupallo tai kapula, kyllä sen näkee kun nainen nauttii nuoltaessa viskoen päätään puolelta toiselle. On ihanaa ottaa pallo tai kapula pois, nainen yleensä ottaa todella hyvin suihin tämän jälkeen kokeilkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti suupallo tai kapula, kyllä sen näkee kun nainen nauttii nuoltaessa viskoen päätään puolelta toiselle. On ihanaa ottaa pallo tai kapula pois, nainen yleensä ottaa todella hyvin suihin tämän jälkeen kokeilkaa.
Kiitti vinkistä.
Suupallo on käypänen jos harrastaa panttivankien ottamista. =D
Suupallot ja kapulat on kiihottavia jo pelkästään kuvissa. Se ihana avuttomuuden tunne.
Kyllä meillä joskus mies haluaa että laitan suupallon, etenkin piiskaleikeissä. Kyllähän se lisää kiihottavuutta käsirautojen ja latex-asun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä joskus mies haluaa että laitan suupallon, etenkin piiskaleikeissä. Kyllähän se lisää kiihottavuutta käsirautojen ja latex-asun kanssa.
Kun on suupallo ja sidottuna niin mies pääsee toteuttamaan itseään haluamallaan tavalla. Minusta se on todella kiihottavaa.
Hyi helv... Jos mun mies tuota ehdottaisi, saisi tunkea sen joko perseeseensä tai omaan suuhunsa. Jos siis haluaisi että se on edes samassa huoneessa sekstaamisen kanssa. *grrr*
Vierailija kirjoitti:
Hyi helv... Jos mun mies tuota ehdottaisi, saisi tunkea sen joko perseeseensä tai omaan suuhunsa. Jos siis haluaisi että se on edes samassa huoneessa sekstaamisen kanssa. *grrr*
Oletko vanhanaikainen? ikäsi.
Aina löytyy näitä seksin valtiattaria jotka kuvittelee että se iänikuinen lähetyssaarnaaja-asento saunan jälkeen on jonkinlainen seksin huipentuma miehelle.
Olis kiva, en ole uskaltanut ehdottaa