Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä olette suupallosta?

Vierailija

Miehet tekeekö joskus mieli laittaa naiselle?

Sivut

Kommentit (38)

Anton

No todellakin. Muuten pitää ihan liikaa ääntä kun fistaa ja klittaa käsittelee silleen kivasti yhtäaikaa. Koetetaan sen verran naapureita ajatella.

Vierailija

Mä en tykkää, itselleni siis. Ukolle vois joskus piruuttaan tuupata sellasen suuhun, kun nalkuttaa :D Kaikki muu käy, piiskat, käsiraudat, dildot, anustapit, köydet sitomiseen, mut suupallo.. eih. Tulee vaan niin hölmö olo sellanen suussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää, itselleni siis. Ukolle vois joskus piruuttaan tuupata sellasen suuhun, kun nalkuttaa :D Kaikki muu käy, piiskat, käsiraudat, dildot, anustapit, köydet sitomiseen, mut suupallo.. eih. Tulee vaan niin hölmö olo sellanen suussa.

Minä tykkään. Itse kiihotun alistamisesta ja suukapulointi on yksi alistamisen muoto muiden mukana. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Erottamaton osa BDSM-leikkejä.

Totta kyllä tuo suupallo on meidänkin BDSM leikeissä, mutta säännöt on sovittava joku ele vaikkapa jalat yhteen jos mahdollista tms. Asuimme aikoinaan espoossa kerrostalossa, parvekkeen ovi oli auki. Vaimo alkoi orgasmissaan taas huutamaan ihana ihana ihana, lisää lisää lisää ja nai minua. Kyllä naapurit sen varmasti kuuli, ainakin ilmeistä päätellen. Sen jälkeen on suupallo ollut ja kireelläM50+.

Vierailija

On hyvä juurikin tuossa ääntelyssä, en mahda sille mitään kun saan niin ääntä lähtee. Siksi puollan suuhun palloa tai kapulaa.

Vierailija

Ehdottomasti suupallo tai kapula, kyllä sen näkee kun nainen nauttii nuoltaessa viskoen päätään puolelta toiselle. On ihanaa ottaa pallo tai kapula pois, nainen yleensä ottaa todella hyvin suihin tämän jälkeen kokeilkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti suupallo tai kapula, kyllä sen näkee kun nainen nauttii nuoltaessa viskoen päätään puolelta toiselle. On ihanaa ottaa pallo tai kapula pois, nainen yleensä ottaa todella hyvin suihin tämän jälkeen kokeilkaa.

Kiitti vinkistä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat