Töihin palvelutalolle.. työvaatteet

Vierailija

Olen aloittamassa työt lähihoitajana palvelutalolla, jossa saa pitää omia vaatteita ja yhteisenä työvaatteena on vain työliivi. Millaisia vaatteita suosittelette? Mitkä on nyt in hoitajien keskuudessa?

Entä onko vinkata hyviä, mutta ei ihan superkalliita työkenkiä?

Kommentit (4)

Vierailija

Joustavat pitkähihaiset trikoopaidat on meillä monella käytössä ja housuina monilla on farkut tai työpaikan kustantamat (ei niin hyvin istuvat) työhousut.

Vierailija

No ainakin pavelutalossa jossa vanhempani asuvat, on melkein kaikilla hoitajilla sen liivin lisäksi ihan vaan farkut ja joku pitkähihainen trikoopaita. Kesällä lyhythihainen. Jollain nuorella olen joskus nähnyt sellaiset "urheilutrikoot" ja sitten ainakin yhdellä työntekijällä on aina paksut sukkahousut ja farkkuhame. En kyllä tiedä, miten käytännöllinen farkkuhame noissa hommissa on. Kaikilla on joko crocsit tai sellaiset Sievi- tyyliset turvakengät.

Vierailija

Itse pidän mustia suoria "verkkareita" jotka on siis vähän siistimpiä kuin perinteiset verkkarit mutta joustavat ja mukavat. Näitä saa ihan marketeista. Paitoina on nanson trikoopaitoja, jotka kestävät hyvin kuudenkympin pesun. Jos rahat on vähissä niin ihan feikkicrocksit on riittävät kengät, mut itse käytän sandaaleja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat