Toimittaja Tuomas Enbuske

Vierailija

Mikä oli hänen koulutuksensa?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

[quote=Vierailija]Ei korkeasti kouluttautunut. Muistaakseni Laajasalon opistoin toimittajalinja.[/quote

Jota kävi vuoden...

ponnistaisiko ihan peruskoulupohjalta?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hänhän ei usko koulutukseen ja hän lukee paljon kirjoja!

Sellaisia kirjoja, jotka pönkittävät hänen maailmankuvaansa. En ole nähnyt hänen koskaan puhuvan omaa ajatteluaan kritisoivista ja haastavista kirjoista.

Vierailija

Jahans. Auer keskustelu taas pitkästä aikaa virinnyt täällä ja samaan aikaan enbusken mollausketju. Olisiko aika kaivaa myös kari uoti solvauksen kohteeksi, annulistit?

Vierailija

Mä en osallistunut keskusteluun mollatakseni Enbuskea. Enbuskella on opistotason koulutus Laajasalon opiston viestintälinjalta (tarkastin Wikipediasta). En ole Enbusken hengenheimolainen, mutta olen tykännyt monista hänen ohjelmistaan. Enbuskelta ei puutu älyä eikä sivistystä, vaikka en hänen nykyistä tyyliään arvostakaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en osallistunut keskusteluun mollatakseni Enbuskea. Enbuskella on opistotason koulutus Laajasalon opiston viestintälinjalta (tarkastin Wikipediasta). En ole Enbusken hengenheimolainen, mutta olen tykännyt monista hänen ohjelmistaan. Enbuskelta ei puutu älyä eikä sivistystä, vaikka en hänen nykyistä tyyliään arvostakaan. 

Eikö av-palstan virallisen kaanonin mukaan ihminen, joka ei omaa yliopistotason tutkintoa, ole tyhmä ja sivistymätön?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat