Mistä voisi ostaa Deborah Spungenin Nancy - kirjan!

Vierailija

Osaatteko suositella vastaavanlaisia muita kirjoja?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huumeasema Zoo. Oliskohan huutonetissä, ei siitä montaa vuotta ole kun tuli pokkaripainos.

Christiane F:n tarinaan on tullut uusi: Minun toinen elämäni. Kertoo mitä Christianelle nykyään kuuluu.

Vierailija

Minkähän ikäiselle noi voisi muuten antaa luettavaksi?

En yhtään muista kuinka vanha olin, muistan vaan että järkyttivät todella ja yököttivät, mutta samalla tekivät todella, todella negatiivisen suhtautumisen huumeisiin ja narkkielämään.  Vaikka olisin jostain syystä ajautunut huonoihin piireihin, en usko, että mulla olisi uskallus riittänyt huumeisiin nuo kaksi kirjaa luettuani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkähän ikäiselle noi voisi muuten antaa luettavaksi?

En yhtään muista kuinka vanha olin, muistan vaan että järkyttivät todella ja yököttivät, mutta samalla tekivät todella, todella negatiivisen suhtautumisen huumeisiin ja narkkielämään.  Vaikka olisin jostain syystä ajautunut huonoihin piireihin, en usko, että mulla olisi uskallus riittänyt huumeisiin nuo kaksi kirjaa luettuani.

Minun läheiseeni Nancy, Zoo, Reindeerspotting, KKK- kuolemankauppias ja muut huumejutut teki toisenlaisen vaikutuksen ... En tiedä miksi se toisiin vaikuttaa niin että kaikessa kamaluudessaankin se maailma vain kiehtoo :/

Vierailija

Anita Korhonen: Kirjeitä Tiinalle, erään äidin huumeraportti.

Kirjastosta ainakin löytyy. On kirjoittanut samasta aiheesta vielä kaksi muutakin, tiinan toipumisista ja retkahduksista.

Anita Korhosen mies oli ministeri Suomessa vuosia sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anita Korhonen: Kirjeitä Tiinalle, erään äidin huumeraportti.

Kirjastosta ainakin löytyy. On kirjoittanut samasta aiheesta vielä kaksi muutakin, tiinan toipumisista ja retkahduksista.

Anita Korhosen mies oli ministeri Suomessa vuosia sitten.

Nämä olen lukenut kaikki.
Ihailtavaa sinnikkyyttä äidiltä, tosin on pakko mainita kuinka "helppoa" se tavallaan on, kun se narkomaanilapsi asuu toisella puolen maapalloa. Sillon et voi tehdä muuta ku kirjotella ja rukoilla. Toista se on kun se narkomaanilapsi asuu vaikkapa samassa kaupungissa, pöllii sun korut ja lyö turpaan kun et anna rahaa. Tai muuten vaan sekoilee niin että ihmisetkin alkaa karttaa sua... Mitenhän Anita Korhonen olisi siitä selvinnyt.

Mielestäni Anita mahdollisti Tiinan huumeidenkäytön antamalla rahaa useita vuosia...

Sama pelko ja hätä se tietenkin on äidillä aina näissä tilanteissa ..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat