Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eläkkeelle nuorena

uneton

Moi! onko täällä paikalla nuoria jotka jo eläkkeellä ja mistä syystä? itse taistelen tällä hetkellä että saisin eläkkeen mutta alkaa voimat olemaan aivan loppu. Mulla ollut aivoinfarkti mistä jäänyt oikean puolen puutuneisuus/tunnottomuus (olen oikea kätinen),keskivaikea masennus,unettomuutta,paniikkia,huimausta,rytmihäiriöitä, mutta ei tunnu nuokaan vielä riittävän :(

Kommentit (3)

Vierailija

Mitä iloa olla eläkkeellä minimirahalla? Ei pääse ikinä minnekään rahan puutteen vuoksi eikä voi tehdäkään mitään rahan puutteen vuoksi. Minä "pääsin" eläkkeelle lihasrappeumasairauden vuoksi mutten voi kehua nauttivani elämästä. Ihmiset tuijottavat suu auki rollaattorin kanssa kyntävää nuorta ihmistä joka ei jaksa tehdä ilman lepotaukoja ruokaostoksiakaan.

Monet huutavat korvan juuressa tietä vaikka yritän aina kävellä reitin reunalla sekä niin nopeasti kuin ikinä pystyn. Tulisipa se viimeinen kerta kun menee ruokaa keuhkoon ja pääsisi pois täältä kitumasta.

Vierailija

Hei!
En ole eläkkeellä, mutta sairastan ms-tautia. Työni on toistaiseksi sellaista, että jaksan käydä töissä ja huolehtia lapsista ja kodista. Välillä eläkkeelle jääminen tulevaisuudessa ahdistaa ja välillä se tuntuu helpotukselta.
Onko muilla millaisia kokemuksia?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat