Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKALAHJOJEN SUNNUNTAI***

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yö meni ihan ok. Eemil heräs syömään 3 kertaa. Itsekin sain sitten aamulla nukkua piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään, kun mies heräsi pojan kanssa ja tyttö on mummolassa yökylässä.

[b]Minski[/b]: Näin meilläkin kannellaan :)

[b]Ä3:lle[/b]: Onnea 2-vuotiaalle!

[b]Bulle[/b]: täälläkin " kalastellaan" ;-P ja onnea 4-kuiselle!!!!

*kaataa muumilimsaa lasiin*

[b]CoBBis[/b]:Kylläpä kino kuulostaa mukavalle, mutta mitenhän onnistuisi meidän Vaahteramäen Eemilin kanssa :-O. Mut Luka taitaakin olla hiukan rauhallisempi tapaus ;).

Mitäs ne [b]Bläkkis ja Embburaitze[/b] kirjuuttivatkaan...Ei lyö pää muuta kuin tyhjää.

Oliko [b]äippälillä[/b] mukava vapaa ilta?!

Mut nyt lähtee hän seurustelemaan poijan kanssa. Mukavaa sunnuntaipäivää!!!

*WaL, mies ja poika*

Vierailija
22/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin ei juuri vois sanoa *tippa linssissä täällä*

vallu: kiva et oot saanu nukkua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että muillakin kalastellaan;) mukava ja mukava...

Vierailija
24/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pikku Tiku

Mä olen pikku Taku

on työnnämme ja huvinamme terhojen vain haku

lalalallati lallati laa

hauskassa metsässä on asustaa.

Me kahteen pekkaan perustimme ikioman kerhon

ja jäsenmaksun määrän muuten yhden tammenterhon...

Vierailija
25/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tyttö nukkumassa? ;) Onnea 4 kk vanhalle neidille! Ja Ä3:n pojalle!

Vierailija
26/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea. tyttö nukkui 9-11.30 päikkärit. heräsi jo 7.00. Nyt tyttö rupesi kiukkuamaan.

palailen taas. lasagne on kohta valmis.

j+beibi

Vierailija
27/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARJOILLAAN KAIKILLE TÄYTSKÄRIÄ 4KK KUNNIAKS :)

Vierailija
28/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullero: Meillä joudutaan pitkin päivää kalasteleen. Meillä on tosi kuiva huone ilma ja kaikki me ollaan enemmän ja vähemmän dukkosia aamuisin. Poju on tosiaan ilmeisesti perinyt multa tän jatkuvan nuhan. Olis se vaan niin helppoo kun nuo pienetkin osais niistää.

Ä3: Onnea 2-vuotiaalle! *Kuolaa kakun perään*

Ja Pulleron pienelle myös onnittelut ja kiitokset limusta!

Meillä herättiin ekan kerra 4.30, jolloin vellit nassukkaan ja takasin unille. Kasin aikaan poju olikin jo pirtee kun peipponen tosin vaan tunnin ajan ja takaisin tunnin tirsoille. Täällä jännityksellä ootellaan koska se luumusose alkais vaikuttaan. Poju alkaa olla jo aika tuskainen olonsa kanssa. Kerran oon aiemmin joutunut kuumemittarilla avittaan kun ei ole meinannu helpottaa pienellä. Voi että sitä onnellista kujerrusta kun olo helpottu. (Mut äipältä meinas lähtee taju.)

Tosta kanniskelusta. Meillä pojua kannetaan milloin mitenkin. Mut toi paikallaan olo vauva-asennossa ei oo enää ollenkaan kivaa. (Missä se mun pieni mytty on, joka tuhisteli tossa käsivarrella. Sniif!)

Eipä taida olla muutakaan tähän lähtöön. Siirrympä telkkaria vahtaamaan.

T:nuuskis

Vierailija
29/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muiden lokalaisten vauvojen nukkuminen aamuyöstä levotonta? Meillä nimittäin 3,5 kk:n vanha typy aloittaa puolelta toiselle pyörimisen ja nostelee jalkojaan ylös. Mietin, onkohan raasulla ilmaa mahassa, vai johtuuko levoton uni vain uusista opituista asioista...?

Vierailija
30/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On levotonta meilläkin! Viiden maissa alkaa ähinät ja turinat. Olen mieltänyt tuon ihan masuvaivoiksi kun muuten nukkuu melko rauhallisesti. Miksihän se just aamuyöhön ajoittuu?..

Vierailija
31/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu varmasti justiinsa niistä opituista uusista jutuista, tulee uniinkin:)

Meillä sitä ei juuri vielä ole, mutta odotettavissa varmaan...

Vierailija
32/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä ollaan ja hautajaisissa käyty.Oli kyllä rankka päivä se perjantai:(

Tädin mies oli laihtunut ainakin se 10 kg,vaatteet roikkui päällä ja oli muutenkin hämmentyneen oloinen ...voi raukka:( Olivat naimisissa melkein 15 vuotta ja siitä vaan 60 päivää toisistaan erossa :(

Eli on ollut kyllä kova kolaus tädin miehelle.

Olin suunittellut päässäi kaiken valmiiksi että mitä sanon sille :.(mutta kun näin hänet niin löi pää tyhjää ...ei oikein löytynytkään sanoja:.(itkuuhan siinä tuli sitten.

Mistä täällä oli puhetta....*yrittää kovasti muistaa*

Vauvan kantamisesta...kyllä meilläkin riepotellaan Marthaa melkein miten vaan.Eikä se oo ees moksiskaan.Ja ns.vauva asentoa ollaan meillä vihattu heti syntymästä lähtien:)

Jaa hah..täytyy mennä:)suodattimen vaihto edessä:P

Andromeeda ja perhe.

Vierailija
33/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä poika pyörii oikeastaan pitkin yötä.Lähes joka kerta kun tarttee mennä syöttämään niin on pinnasängyssä poikittain:)

Aamuyö on sitten rauhaton niin että herää tosi lyhyitä pätkiä,nukkuu 0,5-1 tunti kerrallaan ja tissille...

Onko teidän muiden vauvoilla muuten kakka minkälaista?Mä oon nyt kiinnittäny huomiota että meidän pojalla usein tosi limaista kakkaa,siis semmosta ihmeen sitkeetä..

Nyt taas puklaillaan aivan järkyttävän paljon,kaikki mitä just vähän aikaa sitte söi tuli varmasti pihalle äsken:(

Vierailija
34/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poju alkaa ähistellä sängyssään noin 6-8 aikaan. Puoli unessahan tuo tenava silloin on. Silloin annan pojulle aamuvellin ja laitan takaisin sänkyyn, jonne samantien nukahtaa ihan rauhallisena. Oon tullu siihen tulokseen, että ne ähinät johtuu nälästä ja joskus ilmavaivoista.

T:nuuskis ja poju 3kk3vkoa

Vierailija
35/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksii kakusta ja limpparista!!!

Ja onnittelut kaikille päivänsankareille!

BLACKA:Meillä kans välillä kakitaan sellasta limakakkaa :/

Ihmetyttää et mistäköhän johtuu..ei oo ainakaan mulle viel selvinny.

Hei muuten te kaikki ketkä ootte jo alotellu vellit..

Annattekos te sitä vaan iltasin vai myös ennen päiväunia??

Meillä muuten sit eilen illalla herättiin tunnin nukkumisen jälkeen,mut onneks ei jääny valvoon vaan nukahti n. puolentunnin nukuttamisen jälkeen uudelleen...mitenhän tostakin heräilystä pääsis eroon..vai onks tää taas niitä juttuja mihin vaan aika auttaa?!

Voivoi....en nyt sit muistakkaan muuta...

Spica

Vierailija
36/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans vähä levoton yö, taas! Rupeen kai olee nii väsy etten ees muista moneltako Lotta heräili ja söi. Pikkuselle on tullu nuha ja köhä :( Tänään oon imutellu räkää pois, syöminen on vähä vaikeeta välillä tukkosuuden takia, voi pientä, tosi kurjaa tämmönen :( laitoin kummiski ulos nukkumaan, ku ei kuumetta ole, ja saa nukuttua paremmin. On nukkunu reilu tunnin. Toivottavasti ei kipeemmäks tuu...

No nyt kuuluu itkua ulkoa...Mies meni hyssyttelemään.

Meillä kans kanniskellaan Lottaa pystyasennossa, ei millään suostu vaakatasossa olee sylkyssä, ei. Viihtyy hirmuhyvin rintarepussa.

Lopettelen nyt lyhyeen, koska olen aikas väsy ja jotain siivoustakin pitäs tehä, yöh...

Nelliina ja uinuva Lotta (huomenna tasan 4kk)

Vierailija
37/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....kaikille päivän sankareille. Kiitoksia kakusta ja limpsasta.

Maistuvat näin lasagnen päälle. *suu napsaa* Meillä tarjotaan sitten kakut huomenna.

tyttö nukahti. Sai jo sitterissä istuen yhden lelun jo irti tuosta leikkivärkistä (vahingossa tosin) ja eilen sai rapisevan auringonkin itse soimaan kun tunki sitä suuhunsa.

Mutta ei niin mitään intoa kääntyilyyn. Vatsallaan on nyt vähän kauemmin kuin aiemmin.

Huomenna klo 9 mittauksen ja sen jälkeen neuvolalääkäri. Toivottavasti on mun koulukaveri tälläkin kertaa. Ja sitten keskipäivällä vielä pitää singahtaa tuonne rokotteen ottoon. Viimeksi ei kerrennyt th:n kanssa keskustelemaan josko nyt kerkeisi edes vähän tuosta kiinteiden aloittamisesta, mutta katotaan miten tyttö kasvaa.

j+beibi

Vierailija
38/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tehdä sitä torstaina tekemääni kääretorttua, mutta en kyllä väännä tai menee tää laihis ekan kerran plussan puolle, jos ei joo mennykin. tänä aamuna 400 g yli viikon takaiseen painoon ja tuskin laskee huomen aamuksi. Nyt se kostautuu tuo herkuttelu. :(

j+beibi

Vierailija
39/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko tulla tänne hehkuttaan kun pojulla tuli kunnon kakit nyt vihdosta viimein. Pakko oli tosin taas avittaa kuumemittarilla, että se kova " tulppakakka" tuli pihalle. Ja sittenhän sitä luumusoseen pehmentämää alkoi tulla ja tulla. Poju meinaa huusi puoli tuntia kroppa jäykkänä sitä masuaan. Enkä sitten enää viittiny ootella, et josko se sose joskus alkais auttaan. Nyt on äiti ja poju yhtä hymyä. (Tuskin ketään tää asia kiinnostaa, mutta meille se oli tän päivän paras asia.)

T:kaksi hymynaamaa

Vierailija
40/51 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tyttö ollut taas kakkaamatta muutaman päivän. on sitten seuraavan kerran koko tyttö sinapissa, sen verran sitä tulee kuitenkin kerralla. :)

j+beibi