Tiedän asioita etukäteen ja ne tapahtuu..

Vierailija

Pelottavaa mutta totta. Tiedän asioita joita tapahtuu sitten lähipäivinä tai lähiviikkoina. Joskus jopa pelottavia asioita.. mm sairastumiset. Tämä tekee elämästä monesti raskasta! Vaistoan myös ihmisistä asioita joita en haluaisi. Onko muita, kohtalotovereita?

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää vähän enemmän. Mitä olet vaistonnut ja miten ja onko se sitten tapahtunut?

Esim. Olen menossa kauppaan ja tulee olo että näen jonkun tietyn ihmisen. Ja se tulee vastaan kaupassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää vähän enemmän. Mitä olet vaistonnut ja miten ja onko se sitten tapahtunut?

Olen myös vaistonnut parisuhteesta elävistä mm. Olleet naimisissa vuosia isot lapset, sanonut miehellenikin ääneen että eroavat vielä. Normaali perhe päällepäin, silti vaistonnut. Ja niin kävi. Kaikille shokki se erouutinen! AP

Vierailija

Minuakin vastaan tulee missä milloinkin ihmisiä, joita juuri olen ajatellut. Johtuu siitä, että ajattelen usein tuttuja ihmisiä ja olisi suorastaan ihme jos joku heistä ei näin pienellä paikkakunnalla tulisi vastaan. Sen sijaan ajattelen usein erästä ihmistä jonka haluaisin tavata, mutta hän ei vain tallaa vastaan vaikka kuinka ajattelen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat