Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se pettämistä jos katsoo kauniita ihmisiä silloin itse parisuhteessa?

Vierailija

Onko pelkkä katselu pettämistä?

Kommentit (7)

Vierailija

Katselu ei ole pettämistä. Mutta se, mitä ajattelee katsellessaan voi olla.

On erittäin ok jos katsellessasi ajattelet "ompa kaunis nainen, melkein yhtä ihana kuin vaimo". On aika lähellä pettämistä jos ajattelet "ompa siinä seksy tapaus, ihan toista maata kuin tuo ruma ja tylsä akkau tuossa vieressä". Ja kyllä: ajatuksiaan voi myös ohjata.

Vierailija

On koska et tarvitse vertailun kohteita jos rakastat tai olet ihastunut. Kyllä minä näen jos mies on valtavirran maun mukainen, mutta itse en syty siltikään. Tarvitsen siihen tunteet ja niitä on vain omalle miehelle. Anteeksi vain.

Vierailija

Jos otsikon mukaisesti nimenomaan KATSOO, se ei ole pettämistä. TUIJOTTAMINEN saati sitten TIRKISTELY ovatkin vähän eri asioita. Toki se (tuijottava) katsominen voi tilanteesta riippuen olla silti tökeröä ja epäkohteliasta sekä omalle kumppanille että sille katseen kohteelle.

Vierailija

:D Voi kääk! No ei ole pettämistä! Kyllä mä ainakin voin katsella vieraita kauniita ihmisiä ja tuntea jopa pientä kutinaa vatsanpohjassa, suoda ohimenevän pikkutuhman ajatuksen, ja silti rakastan omaa miestä enkä ikinä ryhtyisi sen kummempaan. Oma päivä paranee eikä ketään ole satutettu. Kyllä teillä on elämä vaikeeta jos pitää kulkea laput silmillä ja ruoskia itseään jokaisesta pikku ajatuksen karkaamisesta.

Eri asia tietty jos päivät pitkät tölläilee toisia ilman mitään arvostusta omalle kumppanille, se on epäkorrektia mutta ei pettämistä siltikään. Pettämiseen tarvitaan joku kontakti.

Vierailija

No ei todellakaan ole. Me jopa miehen kanssa keskustellaan tästä ja vertaillaan, että onko minusta naisena joku nainen kaunis tai toisinpäin. Vaan enpä tuota miekkosta menisi pettämään enkä vaihtamaan, en vaikka Garret Dillahunt (nam) tulisi ovelle koputtelemaan.
Eli ei, katsominen ei ole pettämistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat