Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile, millainen on tuntemasi/tietämäsi Anne ulkonäöltään ja luonteeltaan

Vierailija
01.12.2015 |

:)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, urheilullinen, mukava ja ystävällinen :)

Vierailija
2/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeat pitkät hiukset, siniset silmät, hoikka, hyvä ruuanlaittaja, fiksu, lasteni kummitäti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivannäköinen, antaa kaikkensa!

Vierailija
4/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen niin monta Annea ja kaikki on eri näköisiä ja luonteisia että mahdoton tehtävä...

Vierailija
5/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea, kaunis, ulkoisesti lempeä ja kiltti. Epävarma, ilkeä ja pisteliäs, rahanahne. Tätini.

Vierailija
6/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistinen alkoholisti. Työtön wt. Haukkuu kaikkia.

Vierailija
7/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanruskeat taipuisat hiukset, pitkä, normaalivartaloinen. Urheilullinen, pitää ulkoilusta. Äitinä tarkka rutiinien noudattaja.

Vierailija
8/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset lyhyet hiukset, tosi hoikka, rakastaa Marimekkoa, tekee käsitöitä, lapseton, ollut saman miehen kanssa naimisissa 27 vuotta :)

Vierailija
9/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, elämänsä pilannut, ei ammattia, koulut kesken, kaksi lasta eri isät niilläkin.

Vierailija
10/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pyöreä, tummat kiharat hiukset, hauska, aina hyvällä tuulella. Gynekologini :D

Vierailija
11/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat suomalaiset Annet ovat jo kuuskymppisiä. Tunteeko joku nuoren Annen, teinin tai pari-kolmekymppisen? :)

Terv. Anne :)

Vierailija
12/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Suorastaan tooodella kaunis!!!

-Sympaattinen

-Mukava

-Kärsivällinen

-Pikku tarkka

-Maalaisjärjen käyttö suotavaa

Vierailija
13/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen, nätti, urheilullinen, hoikka,taitava käsistään=paras ystäväni!

Vierailija
14/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhimmat suomalaiset Annet ovat jo kuuskymppisiä. Tunteeko joku nuoren Annen, teinin tai pari-kolmekymppisen? :)

Terv. Anne :)

Minä olen! Ikää 25v :) Loput mun tuntemat Annet on reilusti yli viisikymppisiä kaikki.

Vierailija
15/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi Annea. Toinen on 60-vuotias alkoholisti, jonka ääni on mennyt käheäksi jatkuvasta tupakanpoltosta. Toinen on kolmekymppinen, nätti kasvoiltaan, hieman pyöreähkö, oikein mukava ja fiksu.

Vierailija
16/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun neuvolan terkkari :-) Hyvä tyyppi

Vierailija
17/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lyhyen läntä, persevä ja reitevä, aika iloinen, tekevä punapää, kolmen koululaisen äiti, ikää 41 vuotta. Tunnen myös muutaman muun Annen, meitä oli aikanaan samalla luokalla peräti kolme. Toinen on saman pituinen kuin minäkin, keskiruskeat hartialinjalle ulottuvat hiukset, iloinen ja tekevä myös, kahden koululaisen äiti. Kolmas on jo pitempi tapaus, lyhyehköt hiukset, urheilullinen kahden koululaisen äiti. Neljäs tuntemani Anne on noin 53 vuotias pitkä laiha urheilullinen mummo, iloinen ja tekevä työkaverini. Tiedän vielä lisääkin kaimoja, mutta tämä riittäköön. :)

Vierailija
18/20 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen niin monta Annea ja kaikki on eri näköisiä ja luonteisia että mahdoton tehtävä...

Sama, toisessa päässä raivopää, toisessa ihana ihminen ja kaikkea siltä väliltä. Blondi, punatukkainen, tumma. Tulee ainakin 10 Annea mieleen.

Vierailija
19/20 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni kakku päältä kaunis", pätee tuntemaani Anneen hyvin.

Toista ihmistä ylhäältäpäin lähestyvä ja "piilo- henkistä väkivaltaa harrastava" = Kusi noussut päähän eli kuvittelee itsestään liikoja.

Vierailija
20/20 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan näköinen, sopivan pituinen ja painoinen, ystävällinen, rauhallinen, positiivinen, nöyrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan