Hävitin poikaystävän ostaman hopeasormuksen vahingossa v-loppuna kun olin baarissa, nyt hän on suuttunut.

Vierailija

n.50€ sormus. Ei siis kihlasormus vaan ihan vain lahja kun halusi ilahduttaa minua. Jossain kotimatkalla hävinnyt, en tajua mihin. löytötavaratoimistossa ei ole. Vaikka kuinka sanoin että se oli vahinko niin ei uskonut. Väitti että olin ottanut sormuksen tahallani pois ettei kukaan mies luulisi minun olevan varattu vaikka pidin sitä vasemmassa etusormessa.

Millä saan tuon uskomaan?

Kommentit (5)

Vierailija

En oo koskaan kuullut, että etusormessa oleva sormus viestittäisi jotain parisuhdetilanteesta?!?! Moni sinkku pitää sormusta myös nimettömässä ja toisaalta on kasapäin jopa ihan naimissa olevia, jotka ei omista sormusta ollenkaan.

Harmi juttu, että hävisi. Ei kuitenkaan taida tuo sormuksen häviäminen olla teillä se varsinainen ongelma... Miksi mies ei luota suhun? 

Vierailija

No hän itseasiassa halusi ostaessaan että pitäisin sitä juuri vasemmassa nimettömässä mutta sanoi "se ei sitten tarkoita mitään kihloja"

Eli olisi halunnut ilmeisesti vain että muut miehet näkevät jo kaukaa että olen varattu?

Hänen exänsä petti häntä niin on siksi aika epävarma.

Sanoin että se tuntuisi tyhmältä kun emme ole kihloissa ja siksi pidin etusormessa.

ap

Vierailija

Jos minulle olisi poikaystävä antanut sormuksen noilla ehdoilla olisi voinut olla pian ex-poikaystävä. Ei mennä kihloihin mutta näyttele muille miehille että oltais kihloissa... Jopa joo.

Ehkä tuon pojan kannattaisi olla vähän aikaa yksin ennen seuraavaa parisuhdetta ja kasvattaa itsetuntoa. Suhde tuskin tulee voimaan hyvin jos toinen epäilee koko ajan.

Tiedäthän että usein juuri ne jotka itse pettävät epäilevät puolisoaan pettämisestä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat