Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te noin 45v naiset, minkä tyylisiä ja merkkisiä farkkuja käytätte?

Vierailija

Mun jotenkin vaikea löytää itselleni farkkuja. Tuntuu, että mitkään ei oikein istu jalkaani.
Mulla ahkerasta salilla käynnistä huolimatta melko lättänä pieni takamus, joten ei mitkään housut näytä jalassa oikein hyviltä. Omitan farkkuja kokonaiset neljä kappaletta ja kaikki niistä mallia "pillit".
Olenko mielestänne liian vanha (46v) käyttämään pillifarkkuja? Ylipainoa ei kuitenkaan löydy, pituus 173cm ja paino 68kg.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Minulla on pillifarkkuja, bootcut farkkuja, yhdet boyfriend/pappafarkut ja yhdet fleury-lahkeiset. Malli ei sinänsä ole tärkeä. Tärkeää on, että farkut ovat oikein kokoiset ja että niissä on aika paljon strechiä. Lisäksi mulle on tärkeää, että ne ovat yksiväriset, eikä niissä ole mitään ylimääräisiä kuoutuksia tai vetoketjuja tai tarpeettomia saumoja omituisissa paikoissa tai muuta teennäistä.

Vierailija

En käytä farkkuja lainkaan, koska olen lihava ja lyhytjalkainen. Paksutkin ne jalat on.  Pylly ihan tosi pyöreä ja pysty, ei niinkään leveä.

rva45

Vierailija

Mä olen 50v.

Käytän enimmäkseen farkkuja, tummansinisiä, yksivärisiä, ei mitään outoja koristeluja tai taskuja tms. Tällä hetkellä käytössä Leviksen demicurvet suoralahkeiset, Hilfigerin "pillit" ja mustat Leviksen slimmit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ovat fleury-lahkeet? (Google ei auttanut).

Siis sellaiset ylhäältä tiukat mutta polven alta kellomaisesti tai kukkamaisesti, leveäksi "hulmahtavat".

Vierailija

42 "vasta" ikää, ostan samasta kaupasta kuin tytöllekin (14v). Viimeksi Vero Modasta tai Cubuksesta. Oon lyhyt ja muutenkin keskenkasvuisen näköinen.

Vierailija

En ole ajatellut, että on joku ikä milloin pitää lakata käyttämästä sellaisia farkkuja joista itse pitää tai jotka omalle vartalolle sopii. Mitkä sitten mielestäsi olisi "oikeanlaiset" farkut ikäisellesi, jos ne ei "saa" olla ne joissa itse parhaiten viihdyt? Tosin tuskin edes tätä tosissasi kysyit.

Vierailija

Enimmäkseen straight leg ja bootcut, sopivat mun hanurille ja kintuille (oon keskipitkä ja hoikka). Merkkeinä Diesel ja Esprit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ovat fleury-lahkeet? (Google ei auttanut).

Siis sellaiset ylhäältä tiukat mutta polven alta kellomaisesti tai kukkamaisesti, leveäksi "hulmahtavat".

Mikä sitten on fleuryn ja bootcutin ero? Anteeksi jahkaus, mutta tuntuu kuin olisin pudonnut kärryiltä kokonaan!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat